Guest Doc Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Hei! har en MB c220d automat....byttet rattlåsen på han i går, etter at alt var satt på plass startet eg bilen, dette gikk fint. men får ikke bilen ut av park.....det går en wire inn på rattlåsen, når eg skubber denne inn og tråkker på bremsen får eg byttet gir....Noen som vet ka som skjer? eller ka som må gjøres? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mats Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 har du ikke koblet feil da? automaten på rattlåsen? eller no:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Doc Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 bilen er en 94 modell......skrudde den til alt eg var mann for, men d hjalp fint lite...hehe.... eneste problemet e få han ut av park, så no har eg bare denne wiren hengende og trykker han inn når eg skal ut å kjøre...men vil jo gjerne ha dette på stell.... sånn eg har forstått så skal wiren bli skubbet inn når eg putter nøkkelen inn i tenningen, eller tar eg feil der? hehe.... dette skjer hvertfall isje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Doc Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 vet isje kas girkasse eg har....hehe Joda, må tråkke inn bremsen og.....tror isje wiren har hoppet av i andre enden for eg kan jo trykke han inn me hånden å då får eg bilen ut av park...virker som d e noe me rattlåsen som isje stemmer....kjøpte denne ny på algaard så han burde jo være i orden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Doc Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 :DFant ut av problemet!! d mangler noen deler inne i rattlåsen...hehe....var vist isje til automat den eg fikk...var ingen mekanisme inni som aktiviserer den wireen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dan even Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Jeg har det samme problemet, noen som vet hva slags del jeg trenger og hvem som har det? jeg har prøvd bertel o steen, men de bare sendte meg hjem fordi de ikke kunne hjelpe meg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dan even Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Jeg har det samme problemet, noen som vet hva slags del jeg trenger og hvem som har det? jeg har prøvd bertel o steen, men de bare sendte meg hjem fordi de ikke kunne hjelpe meg.. Trenger virkelig hjelp med dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dan even Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 jepp, har bytta. måtte borre i stykker den orginale, så var liten vits i å studere den. har måtte trykka inn den "wiretappen" i snart et år nå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dan even Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Snakka med verksmesteren på BOS i dag. Han fant delene jeg mangla mente han. skulle sende sms når delene kommer. Holder til i Stavanger Men mener jeg må demontere rattlåsen for å få de nye delene inn i låsen.. Noen som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts