Jump to content

Rattlås....

Guest Doc

Recommended Posts

Hei!

har en MB c220d automat....byttet rattlåsen på han i går, etter at alt var satt på plass startet eg bilen, dette gikk fint. men får ikke bilen ut av park.....det går en wire inn på rattlåsen, når eg skubber denne inn og tråkker på bremsen får eg byttet gir....Noen som vet ka som skjer? eller ka som må gjøres?

bilen er en 94 modell......skrudde den til alt eg var mann for, men d hjalp fint lite...hehe.... eneste problemet e få han ut av park, så no har eg bare denne wiren hengende og trykker han inn når eg skal ut å kjøre...men vil jo gjerne ha dette på stell....

sånn eg har forstått så skal wiren bli skubbet inn når eg putter nøkkelen inn i tenningen, eller tar eg feil der? hehe.... dette skjer hvertfall isje....

vet isje kas girkasse eg har....hehe :oops:

Joda, må tråkke inn bremsen og.....tror isje wiren har hoppet av i andre enden for eg kan jo trykke han inn me hånden å då får eg bilen ut av park...virker som d e noe me rattlåsen som isje stemmer....kjøpte denne ny på algaard så han burde jo være i orden....

:DFant  ut av problemet!! :D

d mangler noen deler inne i rattlåsen...hehe....var vist isje til automat den eg fikk...var ingen mekanisme inni som aktiviserer den wireen...

• 2 years later...
Guest dan even

Jeg har det samme problemet, noen som vet hva slags del jeg trenger og hvem som har det? jeg har prøvd bertel o steen, men de bare sendte meg hjem fordi de ikke kunne hjelpe meg..

Guest dan even

Jeg har det samme problemet, noen som vet hva slags del jeg trenger og hvem som har det? jeg har prøvd bertel o steen, men de bare sendte meg hjem fordi de ikke kunne hjelpe meg..

Trenger virkelig hjelp med dette :shock:

Guest dan even

jepp, har bytta. måtte borre i stykker den orginale, så var liten vits i å studere den. har måtte trykka inn den "wiretappen" i snart et år nå..

Guest dan even

Snakka med verksmesteren på BOS i dag. Han fant delene jeg mangla mente han. skulle sende sms når delene kommer. Holder til i Stavanger 8) Men mener jeg må demontere rattlåsen for å få de nye delene inn i låsen.. Noen som vet?