KristianW124 Posted July 3, 2015 Posted July 3, 2015 Hei, skiftet ut hele interiøret i min w124, setene som sto i fra før av hadde varme i setene men de nye hadde ikkje det, vet ikkje om det har noe å si på srs lampa men den begynte å lyse etter det, noen som har peiling? Quote
Thomas Madsen Posted July 3, 2015 Posted July 3, 2015 Hei, skiftet ut hele interiøret i min w124, setene som sto i fra før av hadde varme i setene men de nye hadde ikkje det, vet ikkje om det har noe å si på srs lampa men den begynte å lyse etter det, noen som har peiling? Sikkert sensoren i passasjersete som skal finne ut om du har noen der eller ikke. Jeg har samme problem på min S210, der lyser SRS lampa og airbag lampa ved siden av girspaken. Litt usikker på om det er sånn på 124, men er i hvert fall ett forslag. Quote
KristianW124 Posted July 3, 2015 Author Posted July 3, 2015 visste ikkje at det var sensorer i setet, hvor i beltefestet? Quote
Tor Anton Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 på 124 er det etter det jeg vet bare en kontakt på låsen til sikkerhetsbelte. Den er oransje to-polet. Quote
Recommended Posts