Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, denne topicen sikkert vært før og jeg har prøvd å lese igjennom de uten å  bli no klokere så jeg håper at noen kan hjelpe meg.

Jeg har en e220 cdi 2003 modell, med orginal spiller( hovedenhet, 6 cd xdskifter under hovedenheten og i tillegg har jeg en telefon i midtkonsolen. alt dette vill jeg fjerne og vytte ut hovedenheten med 2 din spiller med litt flere dunksjoner som bluethoot, android og wifi..jeg har funne en spiller og  ett monteringkitt som gjør at det ser pent ut etter installaskjonen..

Problemet ligger i de fiberoptiakekblene som går inn i den orginlspilleren og ikke passer  i de nye 2 din spilleren.  Finnes det e overgang som gjør  at den nye spilleren kan benytte aeg av de fiberoptiake kblene? og eventuelt hvor får man kjøpt en sånn?

Lternativ 2 blir å strekke absolutt alle kablene på nytt. Noen som har en oversikt hvor alle høytalere,subber og forsterkere ligger i bilen?

På forhånd takk

Mvh

tor åge

Posted

Tror du vil slite med å finne "aftermarked" head unit som du kan koble til MOST. Og hvis du har Audio 20 med kassett så må du strekke høytalerkabler til bagasjerom og koble til. Hadde du hatt Audio 20 CD så hadde alt vært mye enklere da denne har alt innebygd og ingenting i bagasjerom annet enn tlf modulen :)