mrBakken Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Dette må jeg følge med på Spent på å se hvor mye H&R settet senker! Quote
Grasto Posted March 22, 2016 Author Posted March 22, 2016 Dette må jeg følge med på Spent på å se hvor mye H&R settet senker! Heihå. Takk, det er hyggelig Ja, da er vi to som er spente! Quote
Grasto Posted April 28, 2016 Author Posted April 28, 2016 Da er endelig ting på plass. Bilen skal på spa neste helg og vil få 2 steg med polering. Det eneste som gjenstår er å få tak i litt lengere bolter til hjula bak. Fikk kun skrudd 3 1/2 - 4 runder med 35mm bolter. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote
Sven Håkon Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Extreme Makeover - utrolig forandring siden du først kjøpte den, selv om det ikke er så mye du har endret: Quote
Megaoctane Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 den senken så ganse tøff ut.. subber den nedi i fartsdumper? Hvor mye koster sånn H&R senkesett? Quote
Grasto Posted April 29, 2016 Author Posted April 29, 2016 Hoi. Takk for mange hyggelig tilbakemeldinger 😊 Sant som du sier Sven Håkon. Er utrolig mye litt senk og felger gjør. Jeg tenker også at sota vinduer vil gjøre veldig mye. Så det er nok neste utgift. Senken er H&R Monotube, et justerbart sett. Det er egentlig god høyde under, og den har enda ikke slått nedi. Kun en plass der det var en veldig kort, men høy fartsdump. Settet koster ca. 15 000,- hos Parts and retards. Jeg har vurdert å lakkere boltene svarte. Men er litt usikker. Hva tenker dere andre? Et irritasjonsmoment er det avtagbare hengerfeste. Det henger jo en klump under bakfangeren som kula festes i. Vet det finnes hengerfeste som man får gjemt ved hjelp av en hendel i bagasjen. Er dette bare bolt on, eller må man bygge om litt? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote
mrBakken Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Jeg har westfalia ettermontert hengerfeste på min, har jeg ikke hengerfeste satt på så stikker det ikke noe ut under fangeren på min? + at kontakta til hengeren "vrir" man opp bak fangeren. Quote
mrBakken Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Alternativt om du har 17mm hode er å kjøpe kopper man setter på boltene. Audi selger disse oem, koster en hundrelapp for 20st på møller som ser sånn ut Tror delenummeret er 321 601 173 A Har de samme på skodan min Quote
Grasto Posted April 29, 2016 Author Posted April 29, 2016 Jeg har westfalia ettermontert hengerfeste på min, har jeg ikke hengerfeste satt på så stikker det ikke noe ut under fangeren på min? + at kontakta til hengeren "vrir" man opp bak fangeren. Ahaa, da skal jeg sjekke ut det. Ja, kontakta får jeg gjemt. Boltene bør være svarte, evt mørkere... Er forsåvidt enig med deg 😊 Alternativt om du har 17mm hode er å kjøpe kopper man setter på boltene. Audi selger disse oem, koster en hundrelapp for 20st på møller som ser sånn ut Tror delenummeret er 321 601 173 A Har de samme på skodan min Ahhh, genialt. Da skal jeg handle dette 😊 Quote
Grasto Posted April 29, 2016 Author Posted April 29, 2016 Et hengerfeste er ikke bare å få tak sånn på dagen. Så da prøvde jeg å gjøre det beste ut av det jeg har. Demonterte delen som kula føres inn i. Sånn på bilde ble det ihvertfall litt bedre. Quote
Megaoctane Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 Ser mye bedre ut. Så en sølv W211 med AMG styling for 15 min siden. Man så at den har sett sine bedre dager. Rævkjørt som drosje, og ekstrem høy fjæring (helt sikkert taxi fjæring)... Hvorfor gidde å sette på AMG styling på en sånn bil Quote
Grasto Posted April 29, 2016 Author Posted April 29, 2016 Ser mye bedre ut. Så en sølv W211 med AMG styling for 15 min siden. Man så at den har sett sine bedre dager. Rævkjørt som drosje, og ekstrem høy fjæring (helt sikkert taxi fjæring)... Hvorfor gidde å sette på AMG styling på en sånn bil Det finnes nok mange rare utstyrakombinasjoner der ute. Alt for enhver smak. Men jeg er enig med deg. En litt uheldig kombinasjon det der ja. Quote
Hatlebakk Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 Ble et bra oppsett dette Hvilke dimmensjoner, og impress kjører du på med disse felgene ? Quote
Grasto Posted September 4, 2016 Author Posted September 4, 2016 Ble et bra oppsett dette Hvilke dimmensjoner, og impress kjører du på med disse felgene ? Heisann. Felgene var 19x10 ET35. Jeg hadde på 10mm spacer både foran og bak. Så det ble da ET25. Dekk var 225/35-19. Både bil og felger er solgt hver for seg nå da. Kjøpt meg S204 Quote
Recommended Posts