MBVetle Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Heisann, håper på å få hjelp av noen her.. 300'n min har slutta å dra, er som at den ikke får nok diesel! Jeg føler jeg har prøvd alt jeg kan nå, filter bytte, glødepluggbytte osv. Det kommer diesel ut fra pumpa, med litt trykk, men med en gang jeg setter på dyserøra så klarer den liksom ikke presse igjennom nok, virker som at det er for lite trykk i pumpa! Dyserøra er ikke tette, he blåst igjennom de. Turboen funker som den skal, med en gang jeg får litt turtall så klarer den å få litt fart på seg, men det er langt ifra så bra som det skulle vært. Og turboen lader bare 0,8 og da har jeg Max gass og god fart... Den lada 1,25 før dette skjedde. Dieselpumpa er ikke tukla med, og er orginal. Jeg hadde ikke skrudd på noe spesielt rett før den begynte å kødde. Nå i det siste har jeg også sliti utrolig med å få starta den, må kinne og kinne og bruke startkabler for å få starta. Er egentlig drit lei nå, så plis hjelp en stakkar før jeg går på veggen... Quote
Tomm Andersen Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Min første tanke var om du har testet kompresjonen på den? Quote
Recommended Posts