Dagis Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Jeg kjøpte noen rimelige deler av et medlem her, og overførte betaling til hans konto forskuddsvis. Ingen deler kom-og jeg får ikke kontakt med selger. Siden det nå har gått 5-6 uker regner jeg ikke med å se mer til hverken penger eller deler. Er det noen retningslinjer for hvordan jeg kan advare andre her på forumet om denne karen..? Quote
CHARLIE Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Bør jo absolutt offentliggjøres slik at andre her på forumet slipper å gå i samme fella. Er jo faktisk ren svindel :cussing: Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Ser man alle Dagis sine siste meldinger, ser man fort hvem det er. Quote
Arnfinn Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Så lenge dette er et åpent forum er det vel lite å gjør, lett å lage ny epostadresse og profil. Anmeld det heller til politiet så kan de henlegge pga bevisets stillingB-) Quote
Dagis Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 Foreslo for Adm. å stenge annonsen hans, men de mente det var bedre å heller legge inn en kommentar i annonsedialogen. Jeg velger å legge ut litt info her også,uten dermed å bedrive ren uthenging. Han har initialene KMH og bor i Porsgrunn. Vis sunn skepsis om du skal til å handle med noen som passer de opplysningene. Ok sånn? Quote
Toalmar Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Må vel være noen her inne som bor i Porsgrunn og kan besøke han for deg kanskje.... Quote
bige Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 kan det være denne ?? http://www.1881.no/person/porsgrunn/porsgrunn/kim-martin-haugen_204443688S1/ Quote
FrodeS Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 Vedkommende er ikke medlem av klubben, han er bare registrert gjest her på forumet. Vi kan selvsagt stenge/slette trådene hans, men jeg syns det er bedre at det legges en advarsel i dem. Vedkommende har fått en mail med oppfordring om å svare for seg. Quote
CHARLIE Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 ... Vi kan selvsagt stenge/slette trådene hans, men jeg syns det er bedre at det legges en advarsel i dem. Helt enig med deg Frode. MYE bedre!! Vedkommende har fått en mail med oppfordring om å svare for seg. Knallbra Quote
Marevan Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 Han har svart ganske godt for seg i en annen tråd. Jeg synes man bør vente å se hva utfallet der blir. Quote
Dagis Posted June 29, 2015 Author Posted June 29, 2015 Selger har svart i annen tråd. Jeg prøver på ny å få direkte kontakt med han, så får vi se hvor det bærer hen. Quote
Dagis Posted July 1, 2015 Author Posted July 1, 2015 På oppfordring fra Administrator har selger tatt kontakt med meg, han har beklaget situasjonen og returnert beløpet til meg. Jeg takker Adm. for å ha bidratt til å rydde opp i dette, og bruker det tilbakeførte beløpet på betalt medlemskap i klubben. Ønsker alle en fin sommer. Quote
Recommended Posts