Jump to content

Recommended Posts

Guest alexanderst
Posted

Merket nå på vei nedover at kartet på min comand i 211'n er urgammelt. Type 2006 ish..

Posted

I navi menyen, gå på navi og bla nederst. Map versjon skal stå der mener jeg å huske.

Der fant jeg ikke noe, har vært innom alle menyer uten å finne det. Kan det være at jeg må innom BOS for å få den innfo ??

Posted

nei nei. du må ikke innom bos.

det ligger i menyene. du blir bare nødt til å være i navi menyen og teste ut alle knappene.

Jeg har hatt samme COMAND og mener at det var mulig å se dette i navi menyen.

Alexander: Det er NTG1. jeg har 2014/2015 kart til denne mener jeg.

Posted

Se vedlagt bilde. Du ser i bakgrunnen at det står map version. dette mener jeg var i navi menyen, bla nederst og så videre til side to eller noe for å komme til denne.

Ja jeg ser det, men enten så er jeg skikkelig blondine eller så er det ikke på min comand  :shock:

EDIT: Jeg gir opp å finne det, tar turen innom BOS til uken  :D :D

Posted

Først velger du Navi menyen, scroller deg til bunns og der står det kartversion (hvis du har Svensk menyspråk) :-)

Det er det som er så merkelig, jeg har gått helt ned i navi menyen uten å se dette bilde som dere legger ut  :shock: BOS sa akkurat det samme når jeg ringte for å spørre, så nå tar jeg turen innom BOS så de kan vise meg dette mysteriet !!!

Posted

Først velger du Navi menyen, scroller deg til bunns og der står det kartversion (hvis du har Svensk menyspråk) :-)

Det er det som er så merkelig, jeg har gått helt ned i navi menyen uten å se dette bilde som dere legger ut  :shock: BOS sa akkurat det samme når jeg ringte for å spørre, så nå tar jeg turen innom BOS så de kan vise meg dette mysteriet !!!

Da har jeg vært innom BOS å fått sjekket opp, det er vist ikke alle comand så har den funksjonen. Og jeg har en av de, han på BOS kunne se at kartet var oppdatert på service i 2011  :P Så da får jeg se om det er en vennlig sjel som har dvd med nyere kartversjon som jeg kan få låne/leie  :D