Storekaasa Posted June 24, 2015 Posted June 24, 2015 Har akuratt skaffet meg min første bil, en Mercedes C180 Elegance 2002 mod. Er ikke så godt kjent med disse bilene, og lurer derfor på om det er noen som vet om/hvor jeg kan finne AUX-uttak? Har prøvd å finne, men uten hell... Noen som vet? Quote
bellika96 Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Har du orginal spiller så sitter uttaket på baksida av spilleren + ar du trenger en adapter. Quote
Lars U. Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 AUX inngang er vel i hanskerommet på C-klasse Quote
W203hedmark Posted January 6, 2018 Posted January 6, 2018 Ifølge youtube osv , er det en kabel man kan kjøpe på ebay for eksempel , og plugge i en kontakt som ligger i gulvet ved passasjersiden. Så får man aux. Men ikke alle c-klasser som har det tydeligvis. Kjøpte selv kabel for å ordne dette,men var ingen kontakt på min bil. Muligens noe med utstyr også å gjøre. Jeg har den kjedelig classic. Sjekk youtube og gulvet på bilen. Quote
Recommended Posts