RedneckBenz82 Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Noen som ønsker seg E500 skjermer foran, framfanger+bakfanger og skjermbreddere bak i glassfiber? Usikker på hva det kan være verd.. Noen som vet eller kunne tenkt seg dette? Holder til i Kr.sand Quote
lowman Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 Hvor mye skal du ha for alle delene ? Er det kun skjerm utbyggerne bak som er glass fiber ? Quote
500AMM Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 Hei, Jeg har samme glassfiber-spørsmålet, er det kun skjermbredderne bak? Dersom det øvrige er originalt er jeg interessert og stiller meg i kø bak lowman. Jeg trenger kun høyre framskjerm, men kan godt kjøpe begge framskjermene....kan vel ta med støtfangerne også. -a- Quote
lowman Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 hehe tydeligvis ikke "intressert" i å selge han karen her...da han kun har hatt 3 innlegg...og enda ikke svart her ..så ..men får da vente og se litt til Quote
Toalmar Posted July 17, 2015 Posted July 17, 2015 hehe tydeligvis ikke "intressert" i å selge han karen her...da han kun har hatt 3 innlegg...og enda ikke svart her ..så ..men får da vente og se litt til Eventuelt så har han ikke haket av for "Varsle meg ved svar" Send han en PM du....... Quote
Recommended Posts