2775 Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Hei! Kan noen hjelpe meg? På Defa displayet i bilen leser jeg ladespenning ifra 9,6 når bilen er kald og den stiger gradvis eftersom bilen blir varmere. Når tempen er over ca.70 grader og det tar en god stund det også serlig nå som kuldegradene kommer kan ladespenningen havne helt opp imot 13,7/8. Noen ganger lader den 13,3 på tomgang, men som oftest 12,4/5. En gang måtte jeg kjøre av motorvegen på veg til jobben om morgenen fordi spenningen da var helt nedi 6,2 og bare parklys var ibruk. da stoppet bilen. Siden denne episoden ca3 uker siden har jeg skiftet dynamo og kabel ifra dynamo, men broblemet vedvarer. hilsen Per Gran Werner 2775 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Og batteriet da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts