Josruu Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Er det noen her som har gjort dette? For å koble til en uoriginal spiller? Pratet med en som skulle ha 200kg for ledningsnett fra bak til forran. Men her kan jeg vel bruke vanlig kabel også. Det er jo bare høyttalerkabel og antenne som må frem? Strøm og jord tarmen fra sigarett tenner uttaket. Quote
Megaoctane Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Pratet med en som skulle ha 200kg for ledningsnett fra bak til forran. Det må være diamantbelagte kabler hvis han skal ha 200kg for dette gateprisen langs akerselva i 2007 var 900kr per gram. Quote
slippern Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Er nok mere enn bare høyttaler og antenne om du skal beholde integrasjonen mot bilen.. Quote
Christian Sørensen Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Jeg har trekt kabel fra bak, og frem på min W211 fra 2007. Det er egentlig ikke noe problem så lenge du vet hvor kabelgatene ligger, og hvordan du kommer til de. Jeg trakk signalkabel, samt kabel som slår på/av forsterker. Det er trangt, og tiltider knotete, men ingen problem. Quote
Josruu Posted June 25, 2015 Author Posted June 25, 2015 Fant ingen som klarte å kopiere treverket i bilen til pynteramma rundt en uorginal spiller så jeg har bestilt Dension med bt og DAB. Blir omtrent samme prisen men det ser originalt ut. Quote
Christian Sørensen Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Kan du skrive en kort guide? Kan se om jeg får gjort det i løpet av helgen. Uansett så la jeg kabel på høyre side av bilen og bakover. så jeg trakk kabel ut på passasjersiden foran, under gulvet der. løsnet alle lister i dørene bakover, løftet på gulvteppet og fant kabelgaten, fulgte den bare bakover til baksetet, og la kabelen i en åpning da helt på høyre siden av baksetet. og da dukket den opp i bagasjerommet. Quote
slippern Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Har fullført jobben, og er bare klips og noen få skruer i bagasjerommet Grei jobb, men endel knot rundt setene og B-stolpen. Quote
Recommended Posts