Guest alexanderst Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Hvor får man kjøpt denne over disk. Holder til Kristiansund. Kan også være åpen for nettbestilling, men ikke ebay. Trenger den innen en ukes tid. Quote
FredrikE300D Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Tunap er jeg usikker på, men om Liqui Moly er noe du også kan bruke fører Bauhaus(!) dette og har bla. Diesel Purge lagerført. Quote
Toalmar Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Send en e-post til post@tunap.no og spør dem Da får du svar kjapt vil jeg tro. Quote
SigurdB Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Bilxtra og BoS fører i allefall Tunap på Lillehammer Quote
Guest alexanderst Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Takker for svar alle sammen. Noen i Oslo-området som vet hvor dette selges over disk? Quote
Paalig Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Du får kjøpt den på ødegården auto på sofiemyr Quote
Guest alexanderst Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Du får kjøpt den på ødegården auto på sofiemyr Takk for tips. Ser ut til at det ble litt for sent da jeg er hjemme i Kristiansund nå. Får bestille meg på nett tror jeg. Quote
Simen Malerbakken Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Stjerneservice selger både over disk og sender i posten, og medlemmer får jo rabatter her så det er et bra tips.... ...bare litt dumt det kommer fra meg da selvsagt.... Quote
Eirik Tømmerås Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Stjerneservice selger både over disk og sender i posten, og medlemmer får jo rabatter her så det er et bra tips.... ...bare litt dumt det kommer fra meg da selvsagt.... He- he Quote
Marevan Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Stjerneservice selger både over disk og sender i posten, og medlemmer får jo rabatter her så det er et bra tips.... ...bare litt dumt det kommer fra meg da selvsagt.... Hehe. Jeg kan legge til at det er et godt tips selv om det er fra deg. Jeg er superfornøyd med service fra deg! Quote
Recommended Posts