Jump to content

124 er diggest

Recommended Posts

Posted

Fine biler?

[vedlegget ble slettet av en administrator.]

• Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

nice :D

Posted

:D

Posted

:P

Posted

Den sølvgrå S124`en med 94 - AMG styling, MAE felger, 500 skjermer  og Toyota Crown frontlykter og sideblinkers er jo helt rå..!!..konge..!!!  8)

Men 124 begynner jo å bli en gammel bil, så det tynnes ut i rekkene over de virkelig flotte eksemplarene.. :?

Guest Martin Heie
Posted

Den sølvgrå S124`en med 94 - AMG styling, MAE felger, 500 skjermer  og Toyota Crown frontlykter og sideblinkers er jo helt rå..!!..konge..!!!  8)

Men 124 begynner jo å bli en gammel bil, så det tynnes ut i rekkene over de virkelig flotte eksemplarene.. :?

......Og den har samme 500-forskjermene og breddede bakskjermene jeg snart skal ta avstøpning av :D Hjulbuene bak er en breddet versjon av de orginale 500E buene  :o

Guest MB for life
Posted

Er det noen som har bilde av den sølvfarga vogna med 500 skjermer?

Posted

Tror faktisk jeg bestiller uansett :lol:  Det beste er jo om det går ann å bestille med kjørelys, men går ikke det så får jeg pøsnke ut noe annet.

Det går alltids ann å bygge om litt... :)

Posted

He, he..... det var det nærmeste jeg fant i farten..... trodde det gikk an å bestille med kjøre lys, jeg spurte om pris på det for et par år siden og holdt på å ramle av stolen, men, jeg tror prisen er omtrent den samme med eller uten lys.....

Tror det er Hella lys, og de får du sikkert kjøpt hos Hellanor separat...... :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...