czes Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Hei alle sammen, jeg er ny her. Gått fra Volvo V70 til en 2009 S211 E200 CDi og er meget fornøyd så langt. Har nettopp byttet Audio20 til en kinesisk DVD/Radio/GPS og alt fungerer bra untatt den elektriske skuffen under radioen (med varslingtrekant, setevarmebryttere o.s.v) som kan ikke åpnes lenger. Trekanlampe også sluttet å lyse men alle bryttere fungerer som det skal. Jeg har demontert radioen tidligere uten problemmer og det er ikke noen feilmeldinger eller feilkoder. Hva skal jeg sjekke? Må det byttes til en ny? Quote
Guest 1042 Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Åpningen av skuffen styres av audioenheten. Antar at årsaken er at skuffen i mange tilfeller heller en en CD-veksler. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Skuffen styres av headunit ja. Det skjedde det samme hos meg da jeg retrofitted fra audio20 til comand ntg 2.5 siden den siste ikke bruker cd-skifter, men det skal hvistnok finnes en dings som gjør at luken kan åpnes igjen, men har ikke brydd meg så mye om det da jeg ikke savner den åpningen Quote
czes Posted June 16, 2015 Author Posted June 16, 2015 Takk for svarene. Motoren virker men det ser ut at endebrytteren er stryrt utenfra. Jeg har koblet ut motoren og åpner skuffen manuelt, helt greit. Quote
Recommended Posts