Guest MB for life Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Setral låsen på min S124 har sluttet å virke Hvor er det likest å begynne feilsøkingen??? Har fjernstyrt sentrallås.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Setral låsen på min S124 har sluttet å virke Hvor er det likest å begynne feilsøkingen??? Har fjernstyrt sentrallås.. Er det kun fjernstyringa som ikke funker, eller funker det ikke i det hele tatt? Funker den fra passasjerdøra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Har du orginal fjernstyrt sentrallås, dvs IR? I tilfelle så kan det være at glasset på sensorene er slitt/ødelagt, noe som gjør at sensorene ikke klarer å motta IR signalene lenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MB for life Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Den funker ikke i hele tatt,ikke fra døren heller. Det er ikke orginal fjernstyring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Når defaen jeg hadde i 124en min gikk til skogen måtte jeg koble sammen to ledninger som var kappet og satt inn på defaen for å få sentrallåsen til å fungere igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Når defaen jeg hadde i 124en min gikk til skogen måtte jeg koble sammen to ledninger som var kappet og satt inn på defaen for å få sentrallåsen til å fungere igjen. Høres riktig ut, det. Den vanlige måten å koble fjernstyrt sentrallås på 124 er å kutte ledningen på venstre side og koble innpå sentrallåsen. Det var slik jeg fikk beskjed om å gjøre det. Den er kuttet like innunder brekket. MEN... sentrallåsen burde fortsatt funke fra høyredøra. Ta opp baksetet og finn vakumpumpa. Prøv å "tyvkoble" den ved å sette strøm rett på. Ledningen fra døra skal sende - for å låse opp, og + for å låse igjen (muligens motsatt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts