Guest alexanderst Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 For en bil!! Konkurerer ut S-klasse på teknologi, men ikke design. Håper W213 får den selvparkeringsgreia og de berøringsfrie komandoene. Quote
Megaoctane Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 var veldig fin bil. ikke så sinnsykt mye nytt utenom selvparkering, lys i taket og gesture control - sammenlignet med S klasse. Quote
tommern57 Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Sånn bil som kan kjøre inn på en trang plass av seg sjøl, er det dummeste jeg har sett. Japanera gjorde et stort nummer ut av dette på siste messa de hadde. Veldig fint det at du kan gå ut og kjøre bilen inn på en trang plass, men hva så med bilen som står ved siden av og ikke har dette? Hvis man kommer og finner en sånn sjølgående sak klin oppi en egen bil,hva da? Inn igjennom soltaket? Quote
Arnfinn Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Det er da du skal ha en gammel du gir f. i. Bare klemmer døra di inn i hans og sklir inn :lol: Men en ting jeg fortsatt ikke forstår er de skjermene som de(MB inkludert) absolutt ikke vil bygge inn lenger. De ser ettermontert ut. Og løse fjernkontroller, de kommer til å forsvinne. Utenom det en nydelig bil som sikkert er like godt som en S-klasse Quote
Guest alexanderst Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Sånn bil som kan kjøre inn på en trang plass av seg sjøl, er det dummeste jeg har sett. Japanera gjorde et stort nummer ut av dette på siste messa de hadde. Veldig fint det at du kan gå ut og kjøre bilen inn på en trang plass, men hva så med bilen som står ved siden av og ikke har dette? Hvis man kommer og finner en sånn sjølgående sak klin oppi en egen bil,hva da? Inn igjennom soltaket? Er bare å kjøre den ut igjen med nøkkelen Quote
tommern57 Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Jeg syns detta utstyrshysteriet snart tar totalt overhånd. Sånn som detta med styring via håndbevegelser. Er dissa som driver å utvikler sånt faktisk klar over at kanskje halve verden gestikkulerer med armene når de prater? Kan tenke seg en sånn bil med en italiener i førersetet. :lol: Og detta med HUD. Jeg må virkelig si at det er et slit å flytte øya nedom speedometeret en gang i blandt Og kameraer i hue og ræva.......... Når kommer det et kamera under SUV'er så man kan sjekke at det ikke ligger en uteligger under bilen å sover? Mulig jeg begynner å bli gammal og sær, men for meg virker det som om teknofreaker har overtatt utviklingsavdelingene i bilindustrien? Quote
Guest alexanderst Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Jeg syns detta utstyrshysteriet snart tar totalt overhånd. Sånn som detta med styring via håndbevegelser. Er dissa som driver å utvikler sånt faktisk klar over at kanskje halve verden gestikkulerer med armene når de prater? Kan tenke seg en sånn bil med en italiener i førersetet. :lol: Og detta med HUD. Jeg må virkelig si at det er et slit å flytte øya nedom speedometeret en gang i blandt Og kameraer i hue og ræva.......... Når kommer det et kamera under SUV'er så man kan sjekke at det ikke ligger en uteligger under bilen å sover? Mulig jeg begynner å bli gammal og sær, men for meg virker det som om teknofreaker har overtatt utviklingsavdelingene i bilindustrien? Tror dette med slike løsninger har en sammenheng med at menneskeheten blir latere for hvert tiår som går Quote
Davor Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Tja,var ikke så mye imponerende enn S-klasse.Ser stor sett nesten lik ut innvending,spesielt setene.Selv parkering er ganske unødvendig,tenk å stå ute i kulda eller mens det regner men du venter til bilen kommer seg ut eller inn i garasjen. Det med hånd bevegelse var mer eller mindre en gimmick som jeg vedder vil nesten aldri bli brukt av en som kjøper en sånn bil. Quote
Davor Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 var veldig fin bil. ikke så sinnsykt mye nytt utenom selvparkering, lys i taket og gesture control - sammenlignet med S klasse. De måtte jo komme med noe nytt for å ha noe å prate om.Jeg mener at "magic carpet" på S-klassen er en teknologisk vidunder i seg selv som i mine øyne er det beste som har kommet av teknologien. Quote
Megaoctane Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Mercedes var heldige med Magic Body Control navnet. Sånn er det å være først. Der BMW kaller det husker jeg ikke men var veldig innviklet. Det dummeste Mercedes har gjort er å ha hjul OG sånn touchpad for audio 20 og Comand. Bruker bare hjulet jeg. Bruker aldri touchpaden. Quote
KennethJ Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Sånn bil som kan kjøre inn på en trang plass av seg sjøl, er det dummeste jeg har sett. Japanera gjorde et stort nummer ut av dette på siste messa de hadde. Veldig fint det at du kan gå ut og kjøre bilen inn på en trang plass, men hva så med bilen som står ved siden av og ikke har dette? Hvis man kommer og finner en sånn sjølgående sak klin oppi en egen bil,hva da? Inn igjennom soltaket? Når man kjenner til plassutfordringene de har i blant annet Japan kan man lett forstå at man lager biler med slike funksjoner.. Quote
Wicky Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Nye sjuern kommer med 2liters R4... Hybrid.... :lol: :lol: Quote
Olaf Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Og hvis Claudia Schiffer kan tenke seg å bytte bort Opelen sin, så må den jo ha 'bakkenedkjøringsassistent'. :lol: Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts