MBarne Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Skal skifte fjærer bak og skal bestille disse på ebay, men så at mekonomen selger med og uten nivåregulering. Noen som vet hva jeg skal ha til min bil? 190E 2,3 1989 modell. http://www.ebay.com/itm/321200329695 Quote
Tor Anton Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 størst sjanse for at din er uten nivå,men det ser du jo fort. åpne panseret å se etter oljetank eller pumpe foran på kammen. Selv trodde jeg det bare var 16v og evo som hadde nivå på 190 Quote
MBarne Posted June 12, 2015 Author Posted June 12, 2015 størst sjanse for at din er uten nivå,men det ser du jo fort. åpne panseret å se etter oljetank eller pumpe foran på kammen. Selv trodde jeg det bare var 16v og evo som hadde nivå på 190 Ja, du har nok rett. Ser ikke ut til å være det på min. Merkelig at mekonomen tilbyr dette til min bil når jeg har valgt reg.nr. Quote
Simen Malerbakken Posted June 12, 2015 Posted June 12, 2015 størst sjanse for at din er uten nivå,men det ser du jo fort. åpne panseret å se etter oljetank eller pumpe foran på kammen. Selv trodde jeg det bare var 16v og evo som hadde nivå på 190 Ja, du har nok rett. Ser ikke ut til å være det på min. Merkelig at mekonomen tilbyr dette til min bil når jeg har valgt reg.nr. Du får ta kontakt med noen som har datakort på bilen din og vet hva du har. Mekonomen og de fleste andre har ikke annet enn NBK sine data å jobbe med. Vi som er spesialister på Mercedes-Benz har selvsagt EPC. Dessuten er som oftest vi som driver med MB billigere. Jeg må jo selvsagt anbefale meg selv, Stjerneservice, men også for eksempel Auto Trio er dyktige på MB. Quote
MBarne Posted June 12, 2015 Author Posted June 12, 2015 størst sjanse for at din er uten nivå,men det ser du jo fort. åpne panseret å se etter oljetank eller pumpe foran på kammen. Selv trodde jeg det bare var 16v og evo som hadde nivå på 190 Ja, du har nok rett. Ser ikke ut til å være det på min. Merkelig at mekonomen tilbyr dette til min bil når jeg har valgt reg.nr. Du får ta kontakt med noen som har datakort på bilen din og vet hva du har. Mekonomen og de fleste andre har ikke annet enn NBK sine data å jobbe med. Vi som er spesialister på Mercedes-Benz har selvsagt EPC. Dessuten er som oftest vi som driver med MB billigere. Jeg må jo selvsagt anbefale meg selv, Stjerneservice, men også for eksempel Auto Trio er dyktige på MB. Jeg skulle egentlig bare sjekke hva støtdempere og fjærer kostet i forhold til ebay, og det var da jeg oppdaget dette med nivåregulering. Fant ut at kvalitetsmerke fra e-bay selvsagt var halv pris. Jobben skal jeg gjøre selv. Quote
MBarne Posted June 12, 2015 Author Posted June 12, 2015 Men jeg ser at stjerneservice var veldig billige av en eller annen grunn. 500 kr for dempere foran (2013204130). Eks. moms dette kanskje men allikevel? Dog fant jeg ingen dempere bak hos dere, det tror jeg skal være 2013200931. Quote
Tor Anton Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 det går bare en slange inn på den servoen til tanklokket,men det er kansje en T-skjøt rett ved da samme slangen å går til bagasjelokket. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 Tor Anton har du postet i feil tråd? Tror dette innlegget var ment til min tråd Quote
Tor Anton Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 hender de hanger med litt lengere enn de skal med masse vinduer oppe Quote
Recommended Posts