Arnt Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Bilen ble igår rengjort under og klargjort for vinterlagring. I helga gikk jeg også over bremsene og fikk smurt de opp igjen. Til stor fornøyelse var de like fine som da de ble montert nye ifjor høst, dvs uten rust og uten treghet i calippere. Som bildene viser sitter det nå 8x18" ET35 AMG II felger med 215/35 Dunlop SP Sport Maxx på bilen i motsetning til før da den hadde 8x17" Lorinser RS med 215/40. Bilen hadde dette som standard utstyr: Interior fabric black+anthracite (071) Paint 199 metallic blue-black (с 01.01.1983) Options 240 outside temperature indicator (с 01.03.1982) 410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988) 430 headrests in the rear (с 01.01.1977) 466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993) 470 anti-lock braking system (abs) 504 outside rear view mirror, right, electrically adjustable 591 reen heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany 682 fire extinguisher I tillegg har det blitt montert: -sort helskinn 2+2 m/nakkestøtter bak -4 x el.vindusheiser -oppvarmede forseter -2 x solskjerm med opplyste sminkespeil -innvendig kupélys bak med brytere i bakdørene -Semsket Sparco ratt -Gule koni foran -Eibach fjærer Reservedeler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Kule biler Arnt Jeg er drit syk på å skaffe noe slikt selv, var ikke den ene skadet i fronten? hvor lenge har du hatt disse bilene? hva har du evnt gjort selv for å få de så strøkne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted November 16, 2006 Author Share Posted November 16, 2006 Dieselbilen har en liten hjørne skade etter at den trillet ut av grasjen og rett i muren. Lakkering og omsorg er hva som skal til for å få en bil pen. '84 2.3-16 ble kjøpt på våren 2001, dieselen feb. 03, '85 og '87 ble kjøpt påsken 06 og 210'n ble kjøpt nå i høst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Disse lyktene hadde vært RÅLEKRE på en av bilene dine, Arnt! http://www.mercedesshopen.com/Shop/Index.php?ArtId=w201frontringlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Utrolig fin den 2.3n der. Artig å se så strøken bil. Stå på videre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Disse lyktene hadde vært RÅLEKRE på en av bilene dine, Arnt! http://www.mercedesshopen.com/Shop/Index.php?ArtId=w201frontringlig Mulig det bare er meg, men jeg har ikke helt sansen for slike lykter på 190. Sikkert bare en tilvendingssak, men likevel... Blir vel tidsriktige deler på den fremover også tenker jeg. Foruten felger da. Og rattet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted October 14, 2007 Author Share Posted October 14, 2007 Dama vasker bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 ha ha - du gjorde det eneste som var riktig der ja Hold jernet inne selv om du ligger litt langt ute med rompa. Blir garantert mye verre konsekvenser som en pyser ut i slike situasjoner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted October 14, 2007 Author Share Posted October 14, 2007 nytter ikke å slippe gassen! Da kunne jeg i verste fall veltet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 7, 2007 Author Share Posted December 7, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Kjempefin samling Mercedes`er Arnt, du må utvide gårdsrommet snart hvis dette fortsetter.... Hva er planen, skal du ha alle eller er noen også for "reserve" å regne..??.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Bare en ting å si: Vakkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 7, 2007 Author Share Posted December 7, 2007 Kjempefin samling Mercedes`er Arnt, du må utvide gårdsrommet snart hvis dette fortsetter.... Hva er planen, skal du ha alle eller er noen også for "reserve" å regne..??.. Nei er litt usikker angående det. Er en som har noe galt med innsprutet. Så kanskje den havner under kniven hvis ikke jeg får skaffet de delene som trengs. Håper ikke det blir flere biler egentlig. Blir ikke plass til noen dame da hvis det skulle dukke opp igjen. Ellers får den gullfarga i garasjen snart nye bakskjermer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Hver gang jeg ser en 2,3-16 får jeg litt mer lyst på en. Det er rett og slett skikkelig stilige biler!! Du har en heftig samling her, Arnt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Et tips, den planten til høyre for skjermen, den ser veldig tørst ut og kan trenge litt vann :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Et tips, den planten til høyre for skjermen, den ser veldig tørst ut og kan trenge litt vann :D Kanskje plantene også venter på at det kommer ny dame i hus? Litt av en samling! Det er omtrent sånn det ser ut hos meg når det er styremøte i klubben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 13, 2007 Author Share Posted December 13, 2007 Planten klarer seg den Vært ute i hardt vær før så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 13, 2007 Author Share Posted December 13, 2007 Hver gang jeg ser en 2,3-16 får jeg litt mer lyst på en. Det er rett og slett skikkelig stilige biler!! Du har en heftig samling her, Arnt Takker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted December 13, 2007 Author Share Posted December 13, 2007 Litt av en samling! Det er omtrent sånn det ser ut hos meg når det er styremøte i klubben Er julebord her for 190klubben på fredag kveld, så blir litt moro å se hvor trangt det blir om plassen her da hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Det må du ta bilder av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 Prøve på en liten update her. Ikke blitt så mange bilder av bilen stillestående, men dog noen i aktiv kjøring Ellers var jeg max uheldig på turen hjem fra Gol igår. Kom rundt en sving og traff selvfølgelig et hull i kanten av asfalten. Resultat: en stygg flat bulk på innsiden av felgen og umulig å kjøre med. Heldigvis var det bare 2mil igjen til jeg var hjemme ellers så hadde jeg blitt gal. Så nå jakter jeg litt for å prøve å få skaffet slik felg igjen. Ikke alle det står AMG på i senter, så er ikke lett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Kjipe greier.. Håper du finner en felg snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted April 24, 2009 Author Share Posted April 24, 2009 Slenger inn noen nye bilder her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Very nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikTA Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Utrolig flott bil du har! Lekkert med strøkne 190er! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts