lowman Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 heysann folkens Er på jakt etter en foretrukket 500e...men kan også være en e500 om prisen er riktig. Er ikke ute etter en utstillings bil..sånn prismessig.. Så viss noen vet om et eksemplar..så er jeg veldig intressert i å høre mer om bilen ta gjerne kontakt på innboks. Holder forøvrig til selv i sørlandsområdet..men alt i sør er aktuelt...stavanger...kr sand...oslo..isj... Quote
myhre Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Det flyter jo ikke over av disse bilene, jeg vil anbefale deg å importere en fra feks. Tyskland. Det er flere her inne som har importert slike biler så det er nok mulig å få hjelp og bistand om du lurer på noe Quote
lowman Posted June 8, 2015 Author Posted June 8, 2015 heisann der Mister Myhre ja det er sant det alså..det flyter ikke over av dem .så ja tanken har slått meg å rett og slett importere fra tyskland...eeelller Sverige. men ville nok i første omgang høre her i norge da det er litt lettere å evnt både komunisere og å gjerne ta en titt på bilen. men får se hva man finner utav Quote
myhre Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Det er bedre å importere, så det blir flere av di her. Jeg vet jo ikke helt hva du tenker rundt "prismessig utstillingsbil" men det er jo ikke veldig lenge til disse bilene får veteran status. Så om du tenker litt prosjekt bil så kan du jo bare momse inn å jobbe på den til den blir veteran. Da blir det jo mye billigere å registrere. Quote
500AMM Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Enda en normann som har sett lyset - Hurra!! Limited'en min er under oppussing, men jeg får aldri tid til å holde på noe særlig så det drar ut i langdrag. Jeg har derfor vurdert å selge som et oppussingsobjekt. Det er en ombygd bil med skjøta karosseri, og med kjent historikk på selve ombyggingen og eierforholdene etter ombyggingen i 2000. Alt er selvfølgelig godkjent og oppført i vognregisteret, samt at jeg har fått retta alle skrivefeila i vognkortet. Jeg har ført vedlikeholdslogg og har oversikt på det som må gjøres, ingen hemmeligheter. Har også kjøpt inn en god del deler. Den er også veteran i år siden donorbilen er en 1985-model. Regnr. DE 41979 VIN på E500: WDB124036 1C 162677 VIN på donorbil: WDB124130 1A 057621 KM-stand 218.000 Ta kontakt på PM dersom du er interessert i en prat. -arnt- Quote
lowman Posted June 19, 2015 Author Posted June 19, 2015 enten man har fått svar eller ei...så ser det ut for at denne tråden kan lukkes etterhvert Ser ut for at det blir bil på meg nå over helga..så kan si jeg gleder meg mer enn bittelitt takker uansett for innspill her fra folket Når bil er i havn..så kommer det en aldri så liten tråd på medlems biler Quote
lowman Posted June 20, 2015 Author Posted June 20, 2015 hei der Nei foreløpig ble det ikke import nei. Hadde vel egentlig lyst til det,men så føler jeg det er så usikkert,,og mye "arbeid"...eller arbeid som jeg ikke har kontrollen på selv (papir arbeid organisering med henting hva som trengs av papirer osv)....pluss usikker tilstand på bilene der nede..og man må da helst ned å se bilen ..og disse tinga gjorde at jeg valgte å se an tia litt..og tråle markedet her..og har vel lett opp en som jeg da til slutt ser ut for å handle på mandag Quote
lowman Posted June 23, 2015 Author Posted June 23, 2015 heisann der Det var jo kult å høre. Men "desverre" så har jeg akkurat handla.Har henta bilen idag men takker for tilbud Quote
500AMM Posted June 24, 2015 Posted June 24, 2015 Hei. Ser du er interessert i 500E, jeg holder på med litt "hobby-import" og har gjort dette i mange år. Holder på og kjøpe inn to stk. 500E fra 92-93 som vil ankomme Norge aug./sept. mnd. Send meg en e-post så jeg får adressen din så får du nærmere info ang. bilene mht. utstyr, farve, km osv. Mvh Trond Maukdal heisann der Det var jo kult å høre. Men "desverre" så har jeg akkurat handla.Har henta bilen idag men takker for tilbud Hei, Da får jeg gratulere så mye med grombil! Og jeg er jo spent på hvilken du kjøpte. Som tidligere nevnt så har jeg sysla med et lite register på 500'ene vi har i Norge. Jeg følger med på eierskifter og biler som importeres, og har ca. 50 biler på lista nå. Kjøretøyopplysninger og eierforhold er tilgjengelig fra Statens Vegvesen, Vognregisteret og 2282, men ingen sensitive opplysninger forøvrig blir publisert fra dette registeret. Det hadde vært veldig fint om både lowman og tmaukdal@gmail.com kan sende meg chassisnummer og litt info om bilene etterhvert. Send via PM, på forhånd mange takk! -arnt- Quote
lowman Posted June 24, 2015 Author Posted June 24, 2015 Det kan jeg gjøre etterhvert vetu Det ligger nå forøvrig en tråd " på siden"..med "lowman sin 500e " Quote
alelys Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 hele 2 sider uten et eneste bilde av en 500 Hva er en normal pris på en grei 500? Quote
lowman Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 heheh jo jeg har bilder av min500 ..denligger på forum delen som heter"På siden".."..tror jeg Tro prisene på disse bilene er like variable som "hvor langt er ett tau" Quote
Recommended Posts