karljohan92 Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 Heisann! Jeg har en 2003mod Mercedes E270 CDI, 2002 modell - W211. I det siste har jeg fått en rød lampe som sier "Reduced Braking Power - Visit Workshop. Jeg har forstått så mye som at det kan dreie seg om feil på/eller at SBC-pumpen har nådd 300.000 bremsetrykk, stemmer ikke dette? ABS-en deaktiveres forøvrig når dette skjer... Men kan det dreie seg om batteriet? Jeg vet nemlig at batteriet forann er helt kaputt, kan dette påvirke til å skape feilen? Tusen takk for svar! Quote
Eirik Tømmerås Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 Dårlig batteri foran kan så absolutt fremprovosere den meldingen. Quote
FrodeS Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 Nei, dette er ikke pga. service-grensa på SBC-enheten. Ikke godt å si hva det kommer av. Du har bil med elektroniske bremser. Disse varsler om feil. Jeg ville ikke kjørt før det var funnet ut av. En diagnose vil fortelle hva bilen mener er feil. Quote
Sven Håkon Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 Jeg fikk denne feilmeldingen da det ene bremserøret bak begynte å lekke - kan det tenkes at det er noe slikt som har skjedd med din? Quote
karljohan92 Posted June 6, 2015 Author Posted June 6, 2015 Det kan være, men jeg har full bremsevæskebeholder, så kan ikke være mye lekkasje i så tilfelle. Quote
Recommended Posts