christerpedersen Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 Hei. El. funksjonen på sjåførsetet mitt stoppet plutselig å fungere her om dagen. Har knappene på setet. Har målt etter strøm på kablene som går inn på setet men får ikke utslag. Har testet sikringene med et testlys. Fikk utslag der. Hva er neste steg? Quote
Webzer Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 hei har du sjekket att ledningene fra sikringsboksen bak ikke er brutt ligger i venstre "kanal" på bagasjelokket. hvis det er sedan du har da. det er ihvertfall ett kjent fenomen att ledningene ryker der Quote
christerpedersen Posted June 6, 2015 Author Posted June 6, 2015 Hei. Skjønner ikke helt hva du mener med at det ligger i bagasjelokket? Har batteriet under baksetet, jeg Men denne pluggen med disse 2 kablene som går inn under setet, hvor går så disse videre ? Bak til sikringsboksen? Quote
Webzer Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 sorry tenkte på 211 der rekner med du har fått av toppen av sete? i så fall er det en video på det her men regner med att kablene går bakover til sikrings boksen i baksetet men om den går via midt konsollen eller ved siden under døra er jeg ikke helt sikker på. har en 210 nå mens min 211 er på rep så kan sikkert leke meg litt med den er en del ledninger med brudd der også som må fikses på Quote
christerpedersen Posted June 6, 2015 Author Posted June 6, 2015 Takk for innspill Fant ut av det. Under baksetet så fant jeg samme kablene og de gikk inn på hvert sitt rele. Det viste seg at rele for sjåførsiden ikke var koblet helt inn. Funker nå Quote
Recommended Posts