Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. El. funksjonen på sjåførsetet mitt stoppet plutselig å fungere her om dagen. Har knappene på setet. Har målt etter strøm på kablene som går inn på setet men får ikke utslag. Har testet sikringene med et testlys. Fikk utslag der. Hva er neste steg?

Posted

hei har du sjekket att ledningene fra sikringsboksen bak ikke er brutt ligger i venstre "kanal" på bagasjelokket. hvis det er sedan du har da.

det er ihvertfall ett kjent fenomen att ledningene ryker der :) 

Posted

Hei. Skjønner ikke helt hva du mener med at det ligger i bagasjelokket? Har batteriet under baksetet, jeg :) Men denne pluggen med disse 2 kablene som går inn under setet, hvor går så disse videre ? Bak til sikringsboksen?

Posted

sorry tenkte på 211 der  :P

rekner med du har fått av toppen av sete?

i så fall er det en video på det her

men regner med att kablene går bakover til sikrings boksen i baksetet men om den går via midt konsollen eller ved siden under døra er jeg ikke helt sikker på.

har en 210 nå mens min 211 er på rep så kan sikkert leke meg litt med den er en del ledninger med brudd der også som må fikses på :P