Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Første posten min her i forumet og min alle første Mercedes også  :D

Gikk til innkjøp av en MB e320 1995 modell for snart 3 uker siden, bilen fungerer fint men så plutselig en dag så sluttet alt i dashbordet å fungere, eneste som fungerer er speedometeret, sjekket da sikringene og det var sikring 5 som var gåen. byttet ut sikringen og dette fungerte litt før den røyk på nytt, nå de siste gangene så ryker den med en gang jeg skrur på motoren og trykker inn bremsepedalen.

Har prøvd og bare skru den på og la bilen stå alt fungerer fint helt til jeg trykker inn bremsepedalen, så tror det må være en sensor der eller noe som gir feilkobling? Har heller ingen bremselys

Er det noen av dere som har vært borti noe lignende før?

Mvh Morten

Posted

Er det høytsittende bremselys (i bakruten) på denne? Ledningene mellom karosseri og bakluke fliser seg opp etter en del år og kan lage kortslutninger...

Posted

Nei det er ikke det i min bil :(, er det noe mere info som trengs for å hjelpe meg så må dere bare si i fra så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan :)