JanErikBorkner Posted June 1, 2015 Posted June 1, 2015 Har en c124 som selges i deler. Har ikke så mange bilder for øyeblikket. Har ikke satt pris på deler enda, så gi bud. skal se om jeg får tatt bilder av det som er mest interessant. Sånn som interiør osv, komplett sort skinn. Holder til i Bergen og kan muligens være behjelpelig med frakt Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Hva skal du ha for 18 " felgene, spurte i tråden din også, bedre en gang for mye enn for lite :lol: Quote
Guest Hagto Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Selger du lista til bakluka ? om den er hel selvsagt. tenker på den sorte plastlista Quote
JanErikBorkner Posted June 4, 2015 Author Posted June 4, 2015 722.5 kasse i denne? Usikker på betegnelsen men 5 trins ihvertfall. Selger du lista til bakluka ? om den er hel selvsagt. tenker på den sorte plastlista Den kan jeg selge ja, tror den er hel og pen. 100kr? Hva skal du ha for 18 " felgene, spurte i tråden din også, bedre en gang for mye enn for lite :lol: 3500kr med greie dekk? er frontfangeren hel og fin? Liten sprekk og kanskje en liten skrape Har ikke mulighet å ta bilder før på søndag ettermiddag. Quote
Bjørn Vedø Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Er det automat eller manuelt kasse på denne bilen? Quote
JanErikBorkner Posted July 14, 2015 Author Posted July 14, 2015 Er det automat eller manuelt kasse på denne bilen? Var automat, motor og gir er solgt. Quote
JanErikBorkner Posted July 14, 2015 Author Posted July 14, 2015 Holdt på å skrive deg svar no. Har vært uten pc og hatt fokus på fagprøven for tiden Girspaken kan du få kjøpe, send en pm du Quote
JanErikBorkner Posted July 16, 2015 Author Posted July 16, 2015 Pris på elvindumotor passasjerside bak? sendt pm til deg Quote
Wolfie Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 pris på komplett interiør i sort? alt sammen siden jeg har brunt preface skinn nå Quote
Joakim Borkner Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 pris på komplett interiør i sort? alt sammen siden jeg har brunt preface skinn nå Hei Han er nettopp reist i militæret. Men hørte med han og tenkte seg en 5-6 tusen for alt? Kan ta meg en tur ut i lokale der vi har bilene å ta bilde av alt. Sjekke at alt er der, og hvordan det ser ut. Denne bilen har airbag, er det airbag på din? Mvh Joakim Quote
Recommended Posts