Jornste Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 Hei Jeg har en MB C180 w202 classic 1998mod med Automat gir. Problem er at bilen ikke vil starte. Jeg kjørte på jobb og da fungerte bilen uten problem. Det var varmt den dagen så i pausen gikk jeg for å åpne vinduene på bilen (det er el.vindu foran). Dette var kl 12. Kl 15 da jeg var ferdig på jobb, satte jeg meg i bilen satte inn nøkkelen vridde om og bilen gikk i ca 30.sec før den stoppa og alt ble svart, jeg fikk ikke opp verken vinduene, bagasjerommet og klokka,km.telleren og termometeret sluknet. Har prøvd å koble til startkabler men bilen gir ingen tegn til å motta strøm. Om man setter inn nøkkelen i tenninga skjer det ingenting og jeg får ikke vridd om. Da jeg ikke får opp bagasjeromslokket får jeg ikke sjekka sikringene der bak, men har sjekket alle sikringene foran og de som er der er i orden. Denne bilen har vegg imellom baksetet og bagasjerommet så jeg har ingen peiling på hvordan jeg skal komme meg inn i bagasjerommet. Finnes det noen oversikt over hvilke sikringer som skal være i sikringsboksen foran? Og har noen her tips om hvordan jeg kan få starte bilen i det minste og fått hatt igjen vinduene? Takker for svar Quote
Recommended Posts