Jump to content

Recommended Posts

Posted

tror ikke noen har gjort dette. Jeg holdt på å gjøre det hos Strømmen Bilstereo mener jeg de heter. Ba om pris på å oppgradere anlegget fra standard til noe bedre, og de regnet på det til ca 25-30.000kr.

Kjørte ned til MBenznl og fikk montert ekte Harman Kardon istedet.

Posted

Wow, de var da fælt til pris. Var vel komponenter hakket hvassere enn hk da regner eg med. Fått pris fra bilradiospesialisten på ca 18 montert i bilen. Rockford forsterker, 2x12 polk audio subber å focal fronsett. Seff tilpassa i bilen å eneste synli blir subkassa som blir formet etter bagasjerommet mot seteryggen. Hurtig koblinger å feste for enkel fjerning av subbkassa om eg har behov for stor plass. Hvor mye kostet hk greia da? Siden de er original sett høres det ut som det koster en 3-4 ganger mer enn hva du får?

Posted

Kostet 14.000 mener jeg å huske. Det var originalt og sub montert i hattehylle. Bassen kunne vært bedre enn det HK anlegget leverer. Burmester som jeg har i W205'en er mye mye bedre enn H/K

Guest alexanderst
Posted

Kostet 14.000 mener jeg å huske. Det var originalt og sub montert i hattehylle. Bassen kunne vært bedre enn det HK anlegget leverer. Burmester som jeg har i W205'en er mye mye bedre enn H/K

Dette bør jeg overtale fattern til å gjøre. Han har orginalanlegg i sin 212, H/K-anlegget i min 211 kan ikke sammenliknes engang.

• 3 weeks later...
Posted

Jeg har montert sub i min 212 sedan, var ikke veldig problematisk, du finner en gjennomføring på førersiden inn til motorrommet. Men du kommer til å få såre fingre av alle paneler og deksler du må pelle opp. :lol: Pioneer forsterkeren min hadde speaker level input, så jeg "tjuvkobla" meg inn på høyttalerkablene som gikk til høyttalerne i bakdørene. Ble kjempebra  :tongue7: