Guest 2271 Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 PÅ MBSCA-forumet fant jeg en tråd om en E-klasse med påsatte SORTE vinterfelger.... Og skiboks... Den var HØY... Og en av tråd-innleggerene hadde lagt ved en link, som var utrolig interessant (spesielt dersom du har rails på taket!!)... Linken er svensk! "Nedsenkte" skibokser RÅLEKRE synes nå jeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Dette er forsåvidt ingen nyhet, og velges bort av mange da stengene som går gjennom boksen stjeler utrolig mye plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Se en gang til "blåsmurf" Disse henges på selve railen ser det ut som, og eliminerer problemet du nevner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Foretrekker skipose Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Se en gang til "blåsmurf" Disse henges på selve railen ser det ut som, og eliminerer problemet du nevner. Det er helt riktig, etter hva jeg kunne se på illustrasjonsbilde som viser en åpen boks... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 woups, begynner visst å bli treg i ung alder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 woups, begynner visst å bli treg i ung alder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Foretrekker skipose Jeg foretrekker å ha skiene stående trygt plassert på hytta. (Som jeg solgte for tre år siden ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Har heldigvis IKKE hatt ski på beina på 20år,å jeg håper det går 20år til Så jeg slipper derfor å bekymre meg for skibokser og skiposer å slike ting. Det eneste jeg vet helt sikkert,er at det ALDRI skal no skiboks på min bil. Egentlig så HATER jeg alt som har med vinter å gjøre.Kommer helt klart til å gjøre som fatter`n når jeg blir pensjonist eller har så mye penger at jeg ikke trenger jobbe mer.Flytte til ett varmere land. Han har nå bodd 12år i Florida og 8år i Spania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Jeg lemper slike ting i Opelen jeg, så sparer jeg Stjerna Og om det tvinger seg frem at jeg må bruke MB'n til slike sysler putter jeg dem bare i skiposen ... Jeg har ikke skiboks selv, og ikke står jeg noe særlig på ski heller (litt slalom i ny og ne) Veldig kjekt å ha skiene på taket. da er det liksom bare å hive dem oppi uten å bekymre seg noe særlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Skal vel være enig i at det finnes ting som er mer pent enn en skiboks på taket. Men når en skal ha med seg en pulk, tre par langrenn og to par slalomski blir det litt knapt med et høl i seteryggen. Og for de som lurte, ja, det går faktisk såpass i en Skiguard 850 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts