Jump to content

Går du med tanker om å anskaffe skiboks?

Guest 2271

Recommended Posts

PÅ MBSCA-forumet fant jeg en tråd om en E-klasse med påsatte SORTE vinterfelger.... Og skiboks... Den var HØY... Og en av tråd-innleggerene hadde lagt ved en link, som var utrolig interessant (spesielt dersom du har rails på taket!!)...

Linken er svensk!

"Nedsenkte" skibokser

RÅLEKRE synes nå jeg!

Se en gang til "blåsmurf" Disse henges på selve railen ser det ut som, og eliminerer problemet du nevner.

Det er helt riktig, etter hva jeg kunne se på illustrasjonsbilde som viser en åpen boks...

Har heldigvis IKKE hatt ski på beina på 20år,å jeg håper det går 20år til 8)

Så jeg slipper derfor å bekymre meg for skibokser og skiposer å slike ting. Det eneste jeg vet helt sikkert,er at det ALDRI skal no skiboks på min bil. :x Egentlig så HATER jeg alt som har med vinter å gjøre.Kommer helt klart til å gjøre som fatter`n når jeg blir pensjonist eller har så mye penger at jeg ikke trenger jobbe mer.Flytte til ett varmere land. 8)  Han har nå bodd 12år i Florida og 8år i Spania. :P

Jeg lemper slike ting i Opelen jeg, så sparer jeg Stjerna  8)

Og om det tvinger seg frem at jeg må bruke MB'n til slike sysler putter jeg dem bare i skiposen ...

Jeg har ikke skiboks selv, og ikke står jeg noe særlig på ski heller (litt slalom i ny og ne) Veldig kjekt å ha skiene på taket. da er det liksom bare å hive dem oppi uten å bekymre seg noe særlig.

Skal vel være enig i at det finnes ting som er mer pent enn en skiboks på taket. Men når en skal ha med seg en pulk, tre par langrenn og to par slalomski blir det litt knapt med et høl i seteryggen. Og for de som lurte, ja, det går faktisk såpass i en Skiguard 850 8)