FrodeS Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 En prototyp av G-klasse, kalt G500 4x4-2. 45 cm bakkeklaring og portalaksler lar seg høre. Dette hadde vært noe å bytte ut patrolen med http://www.klikk.no/motor/article1584843.ece Quote
modzona Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Japp. Mener det var en tråd om den da. Var vell slik at det er en mindre versjon av en større versjon av vanlig G-wagon Quote
FrodeS Posted May 28, 2015 Author Posted May 28, 2015 Japp. Mener det var en tråd om den da. Var vell slik at det er en mindre versjon av en større versjon av vanlig G-wagon Jeg har ikke sett den før. De laget en 6X6 også. Det er vel bare to forskjellige versjoner av G. Gromt er det uansett. Se særlig mangelen på differernsialer som er i veien under bilen. Jeg antar denne har noe ganske heftige portalakslinger. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Den var det bra bakkeklaring på ja Noe for fruen det der. Quote
modzona Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Japp. Mener det var en tråd om den da. Var vell slik at det er en mindre versjon av en større versjon av vanlig G-wagon Jeg har ikke sett den før. De laget en 6X6 også. Det er vel bare to forskjellige versjoner av G. Gromt er det uansett. Se særlig mangelen på differernsialer som er i veien under bilen. Jeg antar denne har noe ganske heftige portalakslinger. Japp understellet på denne er hentet fra 6x6 derfor mindre versjon av en større versjon Quote
Eirik Tømmerås Posted May 29, 2015 Posted May 29, 2015 Denne hadde nok hamlet opp med arctic truck landcruiseren som parkerte og latterligjorde en standard G tihørende forsvaret for noen år siden. Eller var det en Hi-lux? Quote
FrodeS Posted May 29, 2015 Author Posted May 29, 2015 G som forsvaret bruker er nå ganske latterlig i utgangspunktet. G er fine greier, men det gjør seg med litt heving og et par hakk større hjul, da blir det helt annen bil med en gang. Quote
Recommended Posts