KL Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 I dag lanserte SCS Software en oppdatering til Euro Truck Simulator 2 som ligger Mercedes lastebiler til i spillet. I den anledning har vi laget en skin pakke med promotering av klubben som de som spiller kan bruke. Her er noen bilder: Pakken kan lastest ned HER http://www.mbentusiastklubb.no/filer/MBE_ETS2_skin_pack_1.0.scs Hvordan installere: Steg 1: Finn Euro Truck Simulator 2 mappa i mine documenter eksempel: C:\Users\mercedes\Documents\Euro Truck Simulator 2 I denne mappen lager du en ny mappe kaldt mod For så og plasere filen du lastet ned i den mappen. Steg 2: Start spillet og gå til Edit profile På høyre side under active mods, huk av MBE filen og trykk Apply Steg 3: Start spillet med samme profil og du vil nå kunne lakkere Mercedes lastebilen din med klubblogo, samt levere last med MBE profilerte trailere Har du noen problemer? Svar med spørsmål i denne tråden Quote
Guest 1042 Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Hadde vært fett med noe lignende i andre bilspill, for eksempel Forza til Xbox. Quote
FrodeS Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Hadde vært fett med noe lignende i andre bilspill, for eksempel Forza til Xbox. Tøft Quote
Guest alexanderst Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Hadde vært fett med noe lignende i andre bilspill, for eksempel Forza til Xbox. Der har man jo E63, og da skal man ikke klage... Quote
hpmb Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Så kult, kjøpte meg nye Actros på spillet idag. Ser veldig realistisk ut og med denne Liveryen blir det jo kjempebra! Quote
Guest 1042 Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Hadde vært fett med noe lignende i andre bilspill, for eksempel Forza til Xbox. Der har man jo E63, og da skal man ikke klage... Har den, C black series, SL, 2,5-16 og noen til. Hadde vært tøft med MBE-logoen på disse er det jeg mener. Quote
Recommended Posts