Merceman Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Hei, Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å adoptere vekk trofaste Adolf etter at vi var ute for et lite uhell grunnet en tulling som bråstoppet så det ikke var til å unngå å kjøre inn i han bakfra Det gikk for så vidt bra med oss men Adolf fikk seg en god trøkk høyre front (etter en mislykket unnamanøver). Adolf er en 1994 E280 som har gått 262.000km (90.000 av dem har jeg selv kjørt, resten er 1 tysk og 1 norsk eier før meg), EU-godkjent til neste høst, årsavgift betalt, står med skilter på og er kjørbar. Godkjent senket i vognkortet. Tror det er Bilstein fjærer og H&R dempere. Nylig skiftet frontrute, hjullager, bremserør og service på automatkassa hos Bergs Automatservice. Motoren bruker ikke olje/vann og 4G-Tronic fungerer utmerket. Er E500/sportline skinninteriør (4 seter) og AMG ducktail bak og litt forskjellig. Lite rust, hellakkert for noen år siden (199 blåsvart både oppe og nede, var grå nede originalt). Av utstyr som jeg kommer på er det 4 el-vinduer (det var kanskje standard på facelift?), original alarm og IR-sentrallås (fjernstyrt, altså). Ellers det vanlige utstyret, med unntak av AC, ASR og tempomat. Skikkelig "drivers car" Det er også ganske bra anlegg i den med en aktiv sub i fotbrønnen på passasjersiden (eneste måten jeg har klart å få bra bass i en w124), DLS-høyttalere og Pioneer-spiller med touch-skjerm som kommer ut og ryggekamera osv., hvis det skulle være interessant kan det også selges med. Da kan du potensielt se på film med 4.1 surround mens du kjører, men det er ikke å anbefale Skiltnummer SR99355 Bilen står i Oslo. Det som må byttes er minimum panser, høyre framskjerm og frontplate (radiatorfeste?). Har kjøpt en "ny" brukt original lykt og blinklys som er midlertidig montert da det ikke er så mye igjen å feste i Takstmannen mente ting kunne røre seg litt når man fronter med full brems og rattutslag, så burde nok ha en forstillingskontroll også. Adolf har mye igjen å gi hvis noen har tid og mulighet til å gi han den pleien som trengs, jeg har vertfall vert storfornøyd og ikke hatt noen problemer med han. Eventuelt kan vi ta han med bak låven og ta han av dage hvis noen av hans brødre har behov for en donor. Jeg mener bilen er verd minst 15.000 slik den står nå uten anlegg grunnet tilstanden på bilen ellers... Bilder og mer info kommer etter hvert, men hvis dette virker interessant send gjerne PM!! Quote
Merceman Posted May 27, 2015 Author Posted May 27, 2015 3000kr. Takk for bud, men hvis jeg leverer skiltene og kjører den på skroten får jeg 4.500kr Jeg mener bilen er verd minst 15.000 slik den står nå, uten anlegg. Send gjerne saklig bud på PM hvis du er interessert Quote
Tor Anton Posted May 27, 2015 Posted May 27, 2015 3000kr. Takk for bud, men hvis jeg leverer skiltene og kjører den på skroten får jeg 4.500kr Jeg mener bilen er verd minst 15.000 slik den står nå, uten anlegg. Send gjerne saklig bud på PM hvis du er interessert Bilde av bilen?? litt O.T,men hvor får en 4500 for et "vrak"? Her er det 3000,men en får 500 ekstra hvis den er komplett å kjørbar. Har en bil jeg gjerne leverer for 4500,- Quote
Cabcruser Posted May 27, 2015 Posted May 27, 2015 3000kr i vrakpant og halve årsavgiften tilbake hvis man levere bilen til hugging før 1 juli Quote
FredrikE300D Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Bilen er nok ikke verdt 15 lapper i den stand den er i nå. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Kjøper gjerne dine bakhøytalere om du selger disse. Er sikkert noe annet jeg trenger om jeg ser bilen. bor i Oslo Quote
Recommended Posts