Guest Geir Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 :D Jeg må neste berømme Simen Malerbakken i Stjerneservice for hans utrolige service vennlighet. Han har hjulpet meg med å få byttet akumulator kuler på min MB 230TE, dette var ikke lett grunnet fast rusta skruer. Jeg sendte han en tekstmeldig sent på kvelden, da han har for vane å jobbe sent. Han sa han ikke var på jobb da, men ringte meg opp alikevell for bistand til å skaffe meg dele nr når jeg hadde vært uheldig å ryke et av rørene til akumulator kulene. Nå er bilen reparert, og aldri har jeg opplevd så bra demping på en bil noen gang. Føles ut som å flyte på veien. Simen leverte til og med akumulator kulene til meg privat, og har gitt meg en beskrivelse på hvordan jeg byttet de. Jobben var grei, men brukte fryktelig mye tid på dette. Jeg har spart 5000,- i å bytte de selv enn å sette vogna på verksted. Tusen takk for en utrolig service Simen, stå på videre :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2726 Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 hva kostet kulene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geir Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 1500,- verkstedet skulle ha 6700,- for jobben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 1500,- verkstedet skulle ha 6700,- for jobben Stjerneservice er en rimelig ny samarbeidspartner med MB Entusiastklubb. Hyggelig å høre at de gjør en god jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts