Henrik.K Posted May 22, 2015 Posted May 22, 2015 God dag alle Mercedes folk! Jeg har en Mercedes SLK32 AMG som jeg vurderer å selge. Fantastisk flott bil som ikke sammenlignes med SLK 200, 230, 320 osv... Dette er noe helt annet. Følelsen når du er hard med kickdownen er helt vanvittig! Det er er en 2001 modell. Smykket har rullet 125.000km. 3,2l V6 Kompressor. Så vidt meg bekjent laget Mercedes 4333 eksemplarer av denne. Og igjennom litt kontakter her og der har jeg fått vite at det ca er 4-6 stk i Norge. Dette er altså en veldig sjelden bil både i Norge og i utland. Bilen er i flott stand, bilen er aldri vinterkjørt, så den har ingen rust. Caben og alt annet fungerer helt topp! Hatt nylig hatt stor service for over 20.000,-. Bytter samtlige plugger, styrestag m.m Dette er en bil jeg absolutt ikke trenger å selge, men kommer riktig bud så er en hyggelig handel selvfølgelig innenfor Jeg holder til i Oslo, men er også tilgjengelig på Hadelands området. Pga jobb er jeg vanskelig å nå på tlf, så send gjerne en mail med evt spm. henrik.kolstad@hotmail.com Mvh Henrik Kolstad Quote
Recommended Posts