Guest Peo Posted November 4, 2006 Posted November 4, 2006 Har en 280s 126. Alle pærene er hele og sikringen likeså,men det finnes ikke lys. Er det noe annet jeg kan gjøre? Quote
Roger H. Posted November 4, 2006 Posted November 4, 2006 Har du en kranglete "lysdimmer" på dashboardlyset? Quote
Guest Peo Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 Det ser ut til at bryteren til lysdimmeren er i orden. Quote
Guest 1042 Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 På 124 er det ofte en gjenganger at ett loddepunkt bak på reostat (den som man justerer lysstyrke i instrumentbelysning) går i stykker. vet ikke om det gjelder andre litt eldre MB. Quote
Guest Arne Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 på 124'en kan man bare lodde denne på igjen. Hos meg "smeltet" denne pga at jeg skiftet 2 pærer i instrumentpanelet og de var 1 eller 2w for sterk Quote
Guest Peo Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 Har prøvd alt som er foreslått,Hjalp desverre ikke. Quote
Alexander Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 Hvis alle pærene er hele og sikringen er hel sier det seg selv at det er strøm som mangler. Lyset i instrumenthuset skrur seg på sammen med lysene når man vrir på lysbryteren, så jeg ville begynt der. Det er spesielt stor sjanse for en feil i ledningene bak lysbryteren hvis du har en bil som ble importert den gangen det var påbudt med kjørelys blant annet. Jeg har sett mange merkelige koblinger bak på lysbryteren. Quote
Recommended Posts