Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Har en E-klasse 320 CDI 04-modell St.vogn.

Noen som har byttet til LED-pærer i bremselys og blinkelys?

Bare lurer på om dette er mulig, eller om det skjer noe galt, feilmeldinger etc..  :?

Posted

Du vil få feilmeldinger. Når det gjelder "aftermarked" led så er det mye dritt der ute, så sørg ihvertfall at du kjøper kvalitets-led :) Om du kjøper led med innebygget motstand (ikke feilmeldinger) så vær obs på brannfaren. Jeg hadde brann i en sånn på parklysene forran og måtte bytte den lykten, men jeg måtte bytte begge lyktene pga dårlig lys, så det gjorde ikke så mye, men etter den hendelsen så bruker jeg vanlige pærer i parklysene. Jeg har etter mange bytter etterhvert funnet noen led som holder i nummerskiltlysene.

Guest 1042
Posted

Er det bare kjørelys som er LED på baklysa på S211 prefacelift? Trodde det var alle pærene. Da har jeg lært noe nytt i dag og.

Posted

Tenkte å prøve LED i bremselys og blink, ikke i parklys.

Men det vil kanskje gi meg noen problemer...  :?

Syns det er rart at ikke noen har prøvd dette fra før av..

Guest 1042
Posted

Tenkte å prøve LED i bremselys og blink, ikke i parklys.

Men det vil kanskje gi meg noen problemer...  :?

Syns det er rart at ikke noen har prøvd dette fra før av..

Sikker på at du ikke har LED i baklampene fra før?

Er vel muligens bare Avantgarde som har LED-baklamper originalt? Isåfall så er det vel en mulighet for å få tak i noen originallamper hos en høgger. Krever muligens omprogrammering av bakre SAM?

Posted

Det stemmer nok at kun Avantgarde har LED originalt ja.

Jeg vil faktisk fraråde en slik endring, et problem med Avantgarde er nemlig at den plutselig blir usynlig på vinteren fordi baklampene samler opp all snøen.