Lonbakken Posted May 19, 2015 Posted May 19, 2015 Etter girkassehavari og andre fæle ting gav jeg omsider opp min c-klasse i vinter. Jeg plukket fra den et par deler før jeg skrotet den. Siden jeg har kjøpt meg en eldre e-klasse, har jeg ikke behov for disse delene lenger, så jeg tenkte å høre om det var noen som var interessert. Jeg bor på Gjøvik, og er på Otta fra tid til annen. Kan sikkert sende dersom kjøper betaler frakt. Er sjelden nedover Østlandet, men kan muligens sende ting med folk jeg kjenner som skal nedover. Kontakt meg her på forumet eller på epost lonbakken@gmail.com Oversikt: Klarglass hovedlykter + blinklys: 1200,- Solgt - Hovedlykter: 1000,- - Blinklys: 200,- Avantgarde grill: 200,- Luftmengdemåler Bosch: 300,- Haynes-bok: 150,- Interiørdeksler og armlene samlet: 700,- - Armlene: 500,- - Deksel for girspak og vindusheis: 100,- - Askebeger: 100,- - Deksel for klima: 100,- Front Sånn så bilen min ut med hovedlyktene og grillen. Avantgarde grill: 200,- Ser nokså grei ut, men er av kjent ebaykvalitet. Mangler klipps for feste, er vel mulig å bruke fra originalgrill. Luftmengdemåler Bosch: 300,- Brukt i 2,5 år. Kjent problem på w202. Denne passer til c180, vet ikke med større motorer. Mener disse koster over tusenlappen nye. Interiør De fire dekslene har to forskjellige carbonlook-mønster. Jeg oppdaget ikke dette før jeg hadde satt inn alt, men dette er ikke noe som har plaget meg. Gjør iallefall _mye_ innvendig på c-klassen. Jeg hater den falske originale tre-looken. Samlet: 700,- Armlene: 500,- Carbon-look på plastdeksler. Plastdekslet til rom for koppholder åpner seg litt tregt, men fungerer. Koppholder ikke inkludert. Deksel til oppbevaringsrom er muligens ikke originalt, men fungerer bra og skinnet ser veldig bra ut uten noen sprekker. Har også askebeger til baksetene på baksiden. Deksel til girspak og vindusheis: 100,- Vil se relativt bra ut etter en liten vask. Pass på, passer trolig bare til biler som har samme knapp til speilregulering som meg samt el-ruter framme. Eksempel fra mitt gamle deksel: Askebeger: 100,- Samme mønster som armlenet har. Sigaretttenner fungerer. Er kanskje verre med lyset, har aldri vært sjekket. Deksel til klima: 100,- Kan også bli penere med en vask. Har samme mønster som deksel ved girspaken. Haynes-bok: 150,- Er i ok stand. Priser er basert på det jeg brukte på å kjøpe inn samt nåværende priser på nett. Quote
Braut Posted October 26, 2015 Posted October 26, 2015 Hei. Har du grillen, og eventuelt et panser (!) fortsatt? Quote
Lonbakken Posted October 27, 2015 Author Posted October 27, 2015 Jeg har grillen enda ja, men ikke noe panser. Quote
Recommended Posts