Guest Sjursen Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Har en W210 med IR-nøkkel. Var borte i 10 min fra bilen, låste med IR-nøkkelen når jeg gikk. Kom tilbake og ingen reaksjon fra bilen når jeg trykker på nøkkelen!?! Har prøvd fra alle vinkler og avstander! Har byttet til helt nye batterier på nøkkelen. Har sjekket at den sender ut IR-signal, det gjør den. Bilen har nytt batteri og nok av strøm. Har låst meg inn manuelt i bilen og prøvd å starte, men startsperren hindrer selvfølgelig bilen å starte (blinker rødt grønt hver sin tur når jeg setter inn nøkkelen). Hvaiallverden?!?!? Noen her med en løsning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IAD Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Kan det være at hovedenheten i bilen har mistet forbindelsen med mottakeren for fjernkontrollen? Det at de røde og grønne lampene binker tror jeg at skyldes startsperren er aktiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sjursen Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Såder.. steike, jeg blir ikke klok av dette i allefall. Jeg har to nøkler. Den nyeste kjøpte jeg i vår da gammelnøkkelen virka dårlig. Tok den gamle nøkkelen og slo og rista den til jeg fikk litt liv i den. Retta den mot bilen og "klikk". Grønt lys. Prøvde så den nye nøkkelen, og klikk, rødt lys... og grønt lys. Virker som det skal.. Blir litt skeptisk. Hva om en blir stående. Var bare tilfeldigheter om å gjøre at vi ikke hadde med vår 4mnd gamle baby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Kan det hjelpe å kople fra batteriet i et par minutter? Det hjalp på min -88 Buick som jeg hadde før...computer ble liksom "restartet".. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts