vegard Fyrileiv Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 Hei. Har en 2003 S320 CDI Med 2 sone klimaanlegg. Når jeg kjører får den det plutselig for seg at den skal blåse fullt med varme på en av sidene inne i kupeen. Det varierer hvilken side. Stopper jeg bilen og starter igjen er plutselig alt i orden en stund. Noen som har vært borti det? Tviler på det er duoventil ettersom dette plutselig skjer uten at jeg har rørt temperaturrrguleringen. Takker for svar.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now