Jump to content

Vakumpumpe sentrallås W124

Recommended Posts

Guest Erik Flood
Posted

Skikkelig problem... Vakumpumpa til sentrallåsen er defekt og må skiftes. Ene verkstedet sa 6700,- for ny pumpe, da tok jeg bilen under armen og gikk. B.O. Steen sier ny pumpe koster ca., 3300 som er litt greiere å håndtere. Noen som har et tips på hvor det er greit å handle slike deler på nettet (utenom ebay). Og hvor kan jeg finne Bosch- / MB- nummer til min del, til min bil? Takker for all input.

MB W124 E250TD 1995

Erik

Posted

Skikkelig problem... Vakumpumpa til sentrallåsen er defekt og må skiftes. Ene verkstedet sa 6700,- for ny pumpe, da tok jeg bilen under armen og gikk. B.O. Steen sier ny pumpe koster ca., 3300 som er litt greiere å håndtere. Noen som har et tips på hvor det er greit å handle slike deler på nettet (utenom ebay). Og hvor kan jeg finne Bosch- / MB- nummer til min del, til min bil? Takker for all input.

MB W124 E250TD 1995

Erik

Vær obs på at vakumpumpa ikke er den samme på alle modeller. Det er i hvertfall forskjell på med/uten fjernstyrt sentrallås, og med/uten multicontur.

Jeg mener jeg så disse pumpene for ca. 1500,- på autoimport.dk for en stund siden.

Ellers er det bare å ta en ringerunde til diverse samarbeidspartnere av klubben, så kanskje du får et godt tilbud (må være medlem for å få klubbrabatt)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...