Arnfinn Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 De er til å holde fast noe. Plast deksler, tepper og slike ting. Quote
Stein Chr. Husby Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 Hei! Disse klipsene sitter i bagasjerommet på w123 sedan og coupè. Dette er i prinsippet det eneste som fysisk fester plastdekslene på hver side i bagasjerommet. Klipsene sitter en på hver side rett under baklykten. Grunnet fuktproblemer fra utett bakrute har ofte sidedekslene vært demontert, og disse klipsene er lett å uteglemme da de egentlig ikke har den største praktiske funksjonen. Men ..... med et øye for detaljer - så skal de være der! Mvh Stein Chr. Husby Quote
hpmb Posted May 12, 2015 Author Posted May 12, 2015 Ok, da vet jeg hvor de skal sitte. Drev å innstallerte plastdekslene her om dagen, og da så jeg et hull under lykta, så nå vet jeg hva det er til👍 Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 Jeg har ikke øyet for detaljer, så jeg slettet mine feil svar så ikke andre går på en skikkelig smell Quote
Recommended Posts