Guest 2271 Posted November 3, 2006 Posted November 3, 2006 Det er bestemt ved siste Styremøte at årets Landstreff gjennomføres første helgen i juni, blant annet grunnet avvikling av pinse i tiden rundt siste helgen i mai. Tidspunkt og sted er altså satt til Fredag 01. juni - Søndag 03. juni på GOL. Velkommen! Litt bilder for mimringens skyld...
Guest 2271 Posted November 6, 2006 Posted November 6, 2006 Våre svenske venner på MBSCA-forumet har nå fått en tråd som gjelder vårt Landstreff! Tråd på MBSCA-forumet, med norsk og engelsk tekst og link!
Frode Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 Sjekk denne tråden i MBSCA....http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?t=29516 Slik jeg kan tolke dette så "avlyser" de Gøteborg treffet sitt for å dra til Gol..... Dette står det respekt av, håper de kan få det til, gleder meg til å se en 8-10 svensker på vårt treff i juni.... =D> Roger: bildene dine er falt ut....
Guest 2271 Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 OOoooooppppsssss... Jeg så det! Nå er det fixet!! Har endret på oppbygningen av filstrukturen på serveren min!
Guest 2271 Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Sånn som det ser ut nå, så har svenskene OGSÅ tatt initiativet til å invitere med seg en Nederlandsk MB klubb og en Tysk MB klubb.... De har henvendt seg på diverse MB-hjemmesider/forum i de to landene.... Til og med en svensk kar som har lagt salgs-annonsen for MIN bil ut på noen FINSKE MB sider... Skal si det ble publisitet her nå!!! KORT OG GÆLI: JEG HAR PÅ FØLELSEN AT LANDSTREFFET 2007 KAN BLI TIDENES LANDSTREFF ARRANGERT AV MB ENTUSIASTKLUBB!!!!
Guest 2271 Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Ditto Ikke noen formler som kommer i veien, Geggi? "X-files, you don`t believe it before you can see it"
Geggi Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 Eg har nå vært der 2 av de 3 siste treffene da.... I'll be there.....you better believe it!!!
Tor Anton Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 Gol treffet er en høydare når det gjelder treff. En skikkelig ramme rundt det heleog et fint opplegg. Håper at modellene blir sammlet på 2007 treffet. Da er det litt lettere å sammenligne biler å få idèer enn om at modellene står litt om hverandre. Håper vi får det samme været som sist jeg var der(2005) Stå på!!
Guest 2271 Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Heisann Geir!! Ja, det høres kjempeflott ut!!!
Alexander Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Håper at modellene blir sammlet på 2007 treffet. Da er det litt lettere å sammenligne biler å få idèer enn om at modellene står litt om hverandre. Jeg håper også vi kan få til det, og vi skal prøve i hvertfall! Noe rot blir det sikkert, siden vi må parkere trangt for å få plass til alle og alle kommer jo ikke samtidig.
Tor Anton Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Kan vi ikke få revet det på andre siden av hotellet å stå der ? Hva om evt. treffansvarlig satte seg ned med et oversiktskart å planla litt skikkelig. Men teori og praksis er jo to forskjellige ting, men det er mulig det gir resultater
Alexander Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Ingen fare Tor Anton, planlegging blir gjennomført på utallige møter før treffet. Problemet er som du skriver at teori og praksis er to vidt forskjellige ting.
Alexander Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Landstreff 2007 Sett av helgen 1 til 3 juni! Nå begynner detaljene rundt årets happening å falle på plass. I år som i fjor blir årets landstreff på Pers Hotell på Gol. Regn med høy stemning og mengder av blankpolerte Mercedes-Benz i gatene rundt hotellet. Dette må du ikke gå glipp av! For å bli med på årets landstreff gjør du følgende: Du booker hotell, motell, hytte eller leilighet direkte hos Pers Hotell. Kontakinformasjon finner du lenger ned på siden. Vi har fått rabatterte priser, så husk å oppgi bestillingskoden! Deretter melder du deg på selve treffet til oss. Det gjør du ved å sende en e-mail til: landstreff@mbentusiastklubb.com Oppgi medlemsnummer, navn, adresse, telefonnummer, bil, type, årsmodell, Reg.nr., ledsager og antall barn som skal være med. I år vil vi ha forhåndsbetaling av treffavgiften for alle som kommer fra Norge, derfor vil du få tilsendt en giro samt et kidnummer etter kort tid. Treffavgift Kr. 600 pr. person/medlem. Ikke medlemmer: 650,- (medlemmer av 190 klubben, MBKN og utlendinger går som medlemmer) Kr. 400 pr. ledsager (Pers definisjon av en ledsager er den du bor på rom sammen med. Samme pris for alle.) Hvis man ønsker å ha med barn på festmiddagen koster dette: 0 t.o.m. 3 år = gratis 4 t.o.m. 11 år = kr 100,- 11 t.o.m. 15 år = kr 150,- 16 år og oppover = voksen Dette inkluderer bilutstilling og festmiddag i Bjørnehallen. Drikke kommer i tillegg. Ønsker du kun å være med på bilutstilling lørdag: Kr. 200,- (samme pris for alle) Verdensrekordforsøket er åpent for alle! Møt opp på Shell på Nesbyen klokka 14.30. Overnatting For booking av overnatting, ring: 32 02 31 00. Bruk koden: 0106MER Pers Hotell Dobbeltrom Kr. 1000 pr. døgn inkl. frokost Enkeltrom Kr. 800 pr. døgn inkl. frokost Barn 0 - 16 år Kr. 100 pr. døgn inkl. frokost Tillegg for familierom og suiter Pers Motell Dobbeltrom Kr. 600 pr. døgn inkl. frokost Enkeltrom Kr. 450 pr. døgn inkl. frokost Pers Leiligheter 4 sengs leilighet Kr. 750 pr. døgn 6 sengs leilighet Kr. 1000 pr. døgn Pers Hyttepark 4 sengs hytte Kr. 490 pr. døgn 5 sengs hytte Kr. 550 pr. døgn Hytter og leiligheter er basert på selvhushold. Sengetøy/håndklær må medbringes eller leies til kr. 100 pr. sett. Sluttrengjøring: 4 sengs hytte/leilighet kr. 500. 6 sengs leilighet kr. 800. Program Nedenfor følger et foreløpig program. Det vil komme endringer i dette, så følg med! Fredag 16 – 20: Innsjekking/registrering 18- ??: Grilling og sosialt samvær (grillmat og drikke må den enkelte selv stå for!) Lørdag 07 – 10: Frokost og bilvask 10 – 14: Utstilling av biler. Salg av klubbeffekter, lotteri, osv. Det blir salg av grillmat og drikke til hyggelige priser. 14 - 15: Crusing til Nesbyen. Oppsamling på Shell på Nesbyen til verdensrekordforsøket klokka 14.30. 15 - 15.30: Verdensrekordforsøk 15.30: Ferdighetskjøringskonkurranse og børnekonkurranse 19.30 - 20.00: Det vises film og bilder fra klubbens 7 første leveår før vi går inn for å spise. 20 – 22: Festmiddag og premieutdeling fra bilutstillingen. 22 - ??: Fest og moro Søndag 11 – 13: Årsmøte og valg. Alle medlemmer oppfordres til å møte.
Tor Anton Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Et spm ang utstillinga: Vet det er flere som ønsker å ta med seg 2 biler til Gol. Gjelder de 650,- for medlem med 1 bil eller flere? Eller blir det 650,- + 200,-?
Alexander Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Vi må ta stilling til det på styremøtet onsdag den 10.
Guest 2271 Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Da er landstreff@mbentusiastklubb.com operativ, og deltakerliste produseres fortløpende når påmeldinger registreres! Jeg ønsker også at dere oppgir telefonnummer (gjelder spesielt IKKE-medlemmer, da jeg har tlf til medlemmer!) Pr NÅ (etter kun noen bittesmå timer!) er det påmeldt: 11 personer Meld dere på i god tid, og husk: første mann til mølla når det gjelder overnatting!! Jeg kommer tilbake til når fakturaer blir sendt ut.
George Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 hvis jeg melder meg kun på bilutstillinga, og så på middagen separat så sparer jeg 50 kroner?
Guest 2641 Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Skjønner ikke hva folk syter for, hehe Jeg har meldt meg på og skaffa meg dobbelt-rom på Pers, let the summer begin! Kansje litt drøyt og håpe på at sommern begynner nå, men.. Gleder meg til GOL!
Thomas Madsen Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 booket singelrom på motellet jeg... Kommer alene, og er vel ikke rommet jeg skal være mest på...
Alexander Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Jeg håper å ha priser for barn på middagen klare til neste uke!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now