Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei Hei :D

Noen som har erfaring med Chemical Guys sitt Green Clean produkt? Skal rense interiøret i min w126 og ble anbefalt dette produktet.

Noen tips ift fremgangsmåte og best mulig resultat? Tenkte det enkleste ble å ta ut setene.

Skal også rense hattehyllen. Hovedsakelig bør alt av stoff renses. Med hjelp av en våtsuger bør vel det gå bra?

Posted

Ikke kjent med dem produktene du nevner, men støvsug skikkelig uansett om du har planer om å våtsuge. Dette for å få ut det meste av skitt først. Kombiner gjerne med trykkluft der det er vanskelig å komme til. Tannbørster er også fint å bruke. Bruk mye skum av såpe for å bearbeide stoff med våtsuging. Dette har fungert utmerket hos meg, og beige interiør blir som nytt etterpå. Jeg har gode erfaringer med Nylonvask. Bruker du dette, er det bare å spørre om råd  :D

Posted

Har begynt renseprossessen. Ser lovende ut. Men er noen få flekker jeg ikke får av. Disse er såpass store også, at det er jo ønskelig å få dem bort.

Har til nå kun vasket selve sofaen (baksetet). Skal ta ryggen senere i dag, men regner med dette blir vanskeligere da disse er mye mer skadet av vann enn hva selve sofaen er.

Posted

Evnt noen som vet hvordan det er  å bruke Green Clean på resten av interiøret. Har veldig lyst til å få vasket hele bilen ordentlig, men er stoff så og si over alt. Så uten å ta dette ut blir det vel vanskelig?

Guest alexanderst
Posted

Bruk en sterke blanding av GreenClean på flekkene som ikke går bort om du har prøvd 1:15 :)

Posted

Bruk gjerne rikelig med vann til å skylle med også, det tar med seg mye dritt når såpen har virket en stund og løst det opp. Det er slik at ikke all møkka kommer med før det er "tomt" for såpe og da drar vannet med seg mer  :)