Luring Posted May 8, 2015 Posted May 8, 2015 Tenke meg avgarde og sjå på denne i helga: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58793354&searchclickthrough=true Burdre kanskje kjørt den på NAF test? Ser på utenlandske forum at deter skifta mange gearkasser på desse, men mulig det problemet gjeld bensinmotorar. Ellers er eg ikkje redd for å skru litt sjølv, men veit vel ikkje kor enkelt det. Quote
RuneT Posted May 8, 2015 Posted May 8, 2015 Reknar med dette er same motor som i 212? Eg brukar mykje taxi, og på lengre turar blir det ofte bilprat der det meste er positivt om MB. Men akkurat her er det vel grunn til å spørre om dei har gjort noko med kjedet. Dei fleste rapporterar om hyppig skifte pga strekt kjede, og det er ikkje billeg akkurat sjølv om MB har dekka det meste til no. Så det bør sjekkast. Ellers er vel GLK sikker som banken ( vel... før i tida heitte det sikkert som banken...) ? Quote
Luring Posted May 9, 2015 Author Posted May 9, 2015 Skal være samme motor ja. Skal sjekke opp kjedet, standard er der vel 500' km intervall på det. Det er nok ingen garanti her lengre den er vel opptil 5/år 100 000 km, og i tillegg var vel denne Norgesgarantien kun etter 1. januar 2011. Quote
KennethJ Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 I en del andre land har disse bilene store problemer med fordelingskasser, akkurat som blant annet 211. Koster €2700 å fikse hos et verksted et stykke ned i Tyskland. Jeg er usikker på om den aktuelle bilen har fordelingskasse med clutchpakke eller om de har droppet det, hvis det er droppet slipper man nok problemene med fordelingskassa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.