Jan Erik Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 Knappen virker ikke på automatisk opp,må holde den til vinduet er helt oppe. Når det er oppe og jeg slipper knappen så går vinduet ned en cm.ca.og da må jeg kjøre det opp igjen,og da blir det oppe. Vet noen om hva som er feil her da? Om det er bryterpanelet eller noe annet. Bilen er en w212 E220 CDI. 22011 mod. Jan Erik. Quote
Guest koyama Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 høres ut som du må resete vinduene, vinduet/vinduene vil virke slik vist de trenger å programeres. google litt på w212 reset windows el noe i den duren så finner du oppskriften Quote
Geronimo24 Posted May 6, 2015 Posted May 6, 2015 Sliter med det samme jeg, Har hatt min w212 siden 2010 og har etthvert blitt vant med det... Men skal prøve å google. Hvis du finner det ut vennligst gi beksjed... Quote
Jan Erik Posted May 6, 2015 Author Posted May 6, 2015 Geronimo24: Dette har jeg prøvd på flere ganger,men jeg holdt jo knappen for langt opp. Men nå fikk jeg det til også. Veldig takknemlig for infoen her. Jan Erik. Quote
Geronimo24 Posted May 7, 2015 Posted May 7, 2015 Så bra. Gi beskjed om den begynner å streike igjen Quote
Recommended Posts