Maaarud Posted May 2, 2015 Posted May 2, 2015 Hei:) Jeg lurte på om noen hadde erfaring med nettsiden migatuning? Jeg lurer på å begynne så smått med å fikse litt på bilen min, en 300 - 24v, jeg hadde tenkt å kjøpe 500E skjermer å litt fårskjellig men jeg er litt usikker siden alt foregår i polen. ikke noe vondt ment mot polen Quote
Tor Anton Posted May 2, 2015 Posted May 2, 2015 fått flere deler fra polen å ikke noe dårlige saker det. ang. 500 deler så er det flere aktører på dette om du søker litt. Quote
Maaarud Posted May 4, 2015 Author Posted May 4, 2015 Hei ja det er d jeg har gjort og får å få det billigst så er det migatuning som er det. autoroyal skal de ha 13k men migatuning skal ha ca 4,5k. jeg vet ikkje om jeg gjør noe feil når jeg googler d men jeg får bare opp forum tråder og annet uinteressant, men ikkje sider som kan hjelpe meg:/ Quote
gdmbil Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 dem har solgt på finn i minst 10 år. eg har ikj hørt nåke om nåkken som ikkje fikk det dem har bestillt ihvertfall. har bestillt til clk, alt okei. Quote
Recommended Posts