gronnli Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Heihei. Sofie på 21 år fra Narvik her. Jeg er ingen mekaniker, så behøver litt hjelp. Jeg eier en w126 82 modell. Den er veldig hard på giring mellom 2. og 3. Giret. Vil det løse seg dersom jeg bytter fjær i kassa? (Er 280se om det har noe å si. ) er automat som dere sikkert har skjønt. Quote
Wicky Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Hvilken fjær? Når ble det tatt service på kassa? Er vel en justerbar skive under der som kan justeres? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Hvor lenge siden er det siden det er byttet olje og filter? Quote
gronnli Posted April 30, 2015 Author Posted April 30, 2015 Lenge siden! Skal ta service snart. Fusker litt, så skal få bytta filter og olje. Samt litt mer arbeid på motor. Mener på det kan hjelpe godt på bare det. Men ift giring, så er vel ikke det problemet? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 30, 2015 Posted April 30, 2015 Det kan være en fordel å bytte dette først, så kan du se hvordan den oppfører seg etterpå, å ta det derfra. Quote
gronnli Posted April 30, 2015 Author Posted April 30, 2015 Ja planen er å få gjort det (samt bytte bakrutepakning, seterens o.l.) nå mens det er langhelg. Har forøvrig flere spørsmål... 😂 Først: tok det lang tid før dere fikk betalt medlemskontigent? Har bedt om å få det på mail. Har fått bekreftelse av at jeg er innmeldt, men ingen giro. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 30, 2015 Posted April 30, 2015 Hør med medlemsansvarlig på mail. Husk at MBE drives på dugnad, og derfor kan noe ta litt tid ettersom ingen "sekritær sitter på kontoret å sender ut giro", selv om medlemsansvarlig sikkert føler seg som en av og til Quote
gronnli Posted April 30, 2015 Author Posted April 30, 2015 Hehe ja det er sant. Jeg får vente tålmodig da Men tusen takk for svar! Jeg brøler ut neste gang jeg trenger hjelp Quote
Recommended Posts