Jump to content

PRIS PÅ 190D 2.5 TURBO 92mod

Recommended Posts

Posted

:shock:

Skal kjøpe denne og lurer på hva som er en ok pris.

Bilen er da en 92mod,225000km,svart/grå,automat,soltak,diff sperre,sentrallås,2xel.vindu.krok og kun ett sett hjul.

Den er rimelig strøken,servicehefte,null rust,hel og pen uten bulker og tull.

noen forslag? de er jo rimelig vanskelig å få fatt i,og ikke minst i bra stand.

morten.

Posted

Nei det var jo det da.Vi snakker om en kar som ikke vil gi meg noen pris,han vil ha bud.Skjønner jo at det er vanskelig uten å ha sett den,men sånn ca hva går de for når de er i skikkelig stand som denne er.

Noen ide??60?70?80?90?

Posted

Er jeg langt vekke hvis jeg antyder rundt 35.000,-?? Kan jo faktisk få de billigste C-klassene også nede i den prisen, dog ikke med diesel da.

Posted

Tror nok du bommer litt da ja.

Sett på en del i tyskland/holland osv og de som er bra der nede får du ikke under 3-4000 euro.så allerede der er vi på 25-30000,-

og skal du ha en inn hit snakker vi om ca 80000,-

Det er jo en latterlig toll/avgift på en 14 år gammel bil,men pga 128hk og 2500ccm blir det dyrt.

Posted

Jeg må innrømme at jeg har veldig dårlig "kontroll" på priser på 190er. Men du skal ikke ta utgangspunkt i hva bilene koster å ta ifra Tyskland når du skal finne ut hva bilen er verdt. Det du må finne ut er den reelle gateverdien i Norge. Det svarer seg nesten ALDRI å ta inn biler med stor motor i fra Tyskland!!

Jeg vil uansett tro at over 50.000,- er helt umulig å få for denne bilen. Så da vil jeg tippe mellom 35.000,- og 50.000,-.

Posted

Hei

Jeg er jo forsåvidt klar over det.Men det er rimelig vanskelig å finne en slik bil i norge som er bra

De ble ikke solgt ny her,annet enn på spesial bestilling og da var grunnpris ifølge bos 486300,- i 92.med ekstrautstyret da,som automat,soltak,diff sperre og el.vindu så havnet den på en pris langt over 500000,-

Og det var jo det samme som feks en 300E og mere enn en 300D.

Og da går jeg utifra at den er verdt en del mere enn det du antyder her,for det er jo omtrent det samme som en pen 190E går for.

Han skal ha ca 65000,- for den har han kommet fram til.

Posted

Dette er en bil som kan gå for alt mellom 20 og 80 k.

Selv ville jeg aldri betalt 65 ooo for en snar 15 år gammel 190.

Er ikke så stort marked for disse lenger. Så hvis han får 65 000 for denne, så har han virkelig truffet den rette kjøperen..

Hadde selv planer om å kjøpe en lik for 4-5 år siden.

Også denne var ganske fin. Gått i underkant av 200 000.. Samme ekstrautstyr som den du ser på, ingenting rust eller bulker, recaro interiør, lett styling osv. Denne skulle jeg da få for 75 000. Og det er snakk om 4-5år siden..

Posted

Er jeg langt vekke hvis jeg antyder rundt 35.000,-??

Ja. Kan det stemme at denne 190n er en av de få avantgarde-versjonene? Er det klima i den? 190d 2,5 turbo er det veldig få av, og de som har fått fatt i en holder godt fast på dem.

65k er nok drøyt, men 50 bør den i hvertfall være verdt.

Posted

Da har jeg akkurat snakket med Holland og kjøpt en derfra istedet.Og den blir nok det som mange her si,for dyr.Men den har rett farge,gir,motor og intr.

Men det er en slik jeg vil ha.

Hadde tidligere en 88mod av samme type.

Jobber som maskinist og den klarte jeg å skremme ca 170hk ut av og det gikk godt i 100000km det før det kom et vogntog over i min kjørebane og gjorde den en halv meter kortere.

Posted

Du kan jo se på denne...vet ikke om det er samme motor som den du tenker på, men han har i hvertfall antydet pris... :?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1241846

Samme motor men uten turbo. dette er suge dieselen på ca 92hk

turboen har litt avhengig av modell fra 122 hk i de første til 128 i de siste.

Posted

HE HE det gjør jeg og........

Posted

HE HE det gjør jeg og........

:shock: Har du kjøpt bil USETT!!?

:lol: Du er jaggu meg tøff! :lol:

Jepp.kun sett på et par dårlige bilder.

Er det for dårlig så får jeg reise en tur ned og "snakke" med de,så det ser jeg ikke så mørkt på nei.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...