Jump to content

min mercedes s124 250tdt


Steinsviken

Recommended Posts

tenkte eg kunne slenge ut noen bilder av min s124.

da eg kjøpte den var det mye rust på den, så eg har sveist noen hull i gulvet på bilen også litt i jekkfester. byttet også til helt nye fremskjermer fra carpartspro, da de som var der va opprustet ;)

har også sotet rutene og senket den å kjøpt sommerhjul, men mangler dekk så har ikke bilde av de enda :)

men det kommer!

 

slik så bilen ut da eg kjøpte den

HIf2d.jpg

 

 

slik er bilen nå etter eg har sveiset å fått senket den, neste plan er og bygge skikkelig 3" eksos, da det var noe jallagreier da eg kjøpte den :)

fXcqL.jpg

OqWmV.jpg

RZqeF.jpg

2QFix.jpg

Wg1JA.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

tror det at 250 turbodiesel er sjeldent ja, er også manuell i denne.

så tror dette er one of a kind :)

 

den ble vertfall importert til norge i 2005, med garantert km stand på 237 000 og noe er nå gått snart 264 000 ;)

 

 

 

er vell 126 hk å 250 nm orginalt i disse mener eg, er vertfall om 602.962 motor :)!

 

 

Link to comment
Share on other sites

bilen har også vert inne til sjekk hos mekanikere osv, for å se om det er orginal motoren eller ikke.

og de som såg over bilen, sier at det er ingen tegn til spor elle noe om at motor skal ha vert byttet og at det er orginal motoren :)!

 

men er litt kjipt at det står registrert som 2,5 sugedisel 90 hk :/

Link to comment
Share on other sites

ja, men som sagt så er den registert som noe annet, så om dere går utifrå chassi i vognkort så  blir det med det!

 

har selv sjekket dette, og denne bilen har blitt importert fra italia til tyskland også tyskland til norge.

som igjen sven håkon sier.

 

men for min del så gjør det ikke meg noe, den gikk gjennom eu i fjor for 2 nye år uten noe problemer.. selv om det står det er 602.912. men motor som står i er vertfal 602.962

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...