Steinsviken Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 tenkte eg kunne slenge ut noen bilder av min s124. da eg kjøpte den var det mye rust på den, så eg har sveist noen hull i gulvet på bilen også litt i jekkfester. byttet også til helt nye fremskjermer fra carpartspro, da de som var der va opprustet har også sotet rutene og senket den å kjøpt sommerhjul, men mangler dekk så har ikke bilde av de enda men det kommer! slik så bilen ut da eg kjøpte den slik er bilen nå etter eg har sveiset å fått senket den, neste plan er og bygge skikkelig 3" eksos, da det var noe jallagreier da eg kjøpte den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 hmm ja dette er bil eg liker...sakner litt min 300 tdt ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinsviken Posted April 9, 2015 Author Share Posted April 9, 2015 jada, er kjekke biler som berre går å går! men merker at 250 turbodiesel ikke er det samme som 300tdt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 250 Turbo, er ikke det sjeldent? Hva hk og nm er det i de? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asbjørn Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 125 hk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinsviken Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 tror det at 250 turbodiesel er sjeldent ja, er også manuell i denne. så tror dette er one of a kind den ble vertfall importert til norge i 2005, med garantert km stand på 237 000 og noe er nå gått snart 264 000 er vell 126 hk å 250 nm orginalt i disse mener eg, er vertfall om 602.962 motor ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinsviken Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 bilen har også vert inne til sjekk hos mekanikere osv, for å se om det er orginal motoren eller ikke. og de som såg over bilen, sier at det er ingen tegn til spor elle noe om at motor skal ha vert byttet og at det er orginal motoren ! men er litt kjipt at det står registrert som 2,5 sugedisel 90 hk :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Will Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Etter det som står i EPC ble bilen din originalt levert med motornr. 602912 10 231544.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 I Italia fikk man visstnok stasjonsvogn med turbomatet 250-motor, men i de fleste andre land kom de kun i sedanutførelse. Manuelt gir var standard, men de fleste oppgraderte til automatgir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikE300D Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Etter datakortet har ditt chassi originalt en 602.912 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinsviken Posted April 11, 2015 Author Share Posted April 11, 2015 ja, men som sagt så er den registert som noe annet, så om dere går utifrå chassi i vognkort så blir det med det! har selv sjekket dette, og denne bilen har blitt importert fra italia til tyskland også tyskland til norge. som igjen sven håkon sier. men for min del så gjør det ikke meg noe, den gikk gjennom eu i fjor for 2 nye år uten noe problemer.. selv om det står det er 602.912. men motor som står i er vertfal 602.962 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinsviken Posted May 15, 2015 Author Share Posted May 15, 2015 bestilt dekk til 18" felgene eg har liggende nå, så disse kommer nok på til neste helg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.