Jump to content

Cruisecontrol og litt til

Recommended Posts

Guest Dan-Henning
Posted

Cruisecontrol'en min er helt livløs, kjørecomputeren viser tall men måler ingenting og tanknåla viser omtrent alltid full tank selv om jeg kanskje har 5 liter igjen :P Noen som har peiling på hvilken del som spiller meg et puss her?

Posted

Ifølge en annen tråd er det snakk om en 300CE. Regner med det er 12v.

Har den ASR?

Guest Dan-Henning
Posted

Det er en 300CE 12v 1991 mod ja:) Har ASD, ikke ASR

Guest Dan-Henning
Posted

Ingen som har snøring?

Posted

Se om sikring nr.5 er hel vis den er det, så trur jeg et du må skjekke bremse lys brytern det kan være den som kødder litt, det hvar i vert fall det på min s124 med kjørecomuter da hvar det samme feil som du skriver om

• 2 weeks later...
Guest Håvard Vikse
Posted

Hvis kjørecomputeren viser tall uten å avgi målinger, er det antagelig hastighetsgiveren bak på speedometeret som må skiftes (Det meste av det som kan avleses avhenger jo av hastighet/km). Jeg hadde tilsvarende på min, og den virker helt fint etter at denne ble byttet.

Jeg hadde også defekt tempomat. Jeg byttet bremselysbryter mv. uten hell. Jeg sendte kretskort/styreenhet til noen i USA som jeg ikke husker navnet på. Jeg fikk ny styreenhet fra dem for ca. 1300, og den har virket perfekt etter dette.

Jeg har hørt at noen med hell har loddet over kretskortet, men dette hjalp ikke på min.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...