Guest Dan-Henning Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Cruisecontrol'en min er helt livløs, kjørecomputeren viser tall men måler ingenting og tanknåla viser omtrent alltid full tank selv om jeg kanskje har 5 liter igjen Noen som har peiling på hvilken del som spiller meg et puss her?
Enebakk Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Det lønner seg å skrive åssen bil du har bare et lite hint
Guest 1042 Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Ifølge en annen tråd er det snakk om en 300CE. Regner med det er 12v. Har den ASR?
Guest Dan-Henning Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Det er en 300CE 12v 1991 mod ja:) Har ASD, ikke ASR
Enebakk Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Sjekk om jordinga er sånn den skal Funker bremse lysa dine? vis ikke så er det noe tull med bremselys brytern det hvar det på min
Enebakk Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Se om sikring nr.5 er hel vis den er det, så trur jeg et du må skjekke bremse lys brytern det kan være den som kødder litt, det hvar i vert fall det på min s124 med kjørecomuter da hvar det samme feil som du skriver om
Alexander Posted November 3, 2006 Posted November 3, 2006 Du kan ha problemer med bremselysbryteren selv om bremselysene lyser.
Guest Håvard Vikse Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 Hvis kjørecomputeren viser tall uten å avgi målinger, er det antagelig hastighetsgiveren bak på speedometeret som må skiftes (Det meste av det som kan avleses avhenger jo av hastighet/km). Jeg hadde tilsvarende på min, og den virker helt fint etter at denne ble byttet. Jeg hadde også defekt tempomat. Jeg byttet bremselysbryter mv. uten hell. Jeg sendte kretskort/styreenhet til noen i USA som jeg ikke husker navnet på. Jeg fikk ny styreenhet fra dem for ca. 1300, og den har virket perfekt etter dette. Jeg har hørt at noen med hell har loddet over kretskortet, men dette hjalp ikke på min.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now