Jump to content

W221 S420 CDI prosjekt FERDIG!!


Guest No Superstar

Recommended Posts

Det er alltid innspill på hvordan en bil ser ut her inne, selv en som er "bygd slik entusiastene her inne mener" - ikke alt er ment som kritikk, og husk at ord ofte virker skarpere på et forum enn de ville ha vært i virkeligheten.

 

Uansett kult at du bygger det du vil, og at du har et såpass uvanlig utgangspunkt for ditt bygg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bortsett fra 13-tommers hjulene så lurer vi vel egentlig bare på hva No Superstar står for? Synes det passer dårlig på en merce, den er jo en stjerne. så kan vel nesten tolkes som dissing av Mercedes...synes ihvertfall det ikke sier noenting... skjønner det ikke rett og slett..

 

Blir som å ha en bil det står "BÆSJ" på siden av. øhh ,javel? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest No Superstar

Dårlig med mus om dagen eller Alex?  :P Haha... Skjønner den gått om du er sånn her til vanlig ;) 

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig ser den at man kan få kritikk. Ikke noe stress, men om alle her skulle bygd bilene sine etter hva entusiastene her inne mener at en merce skal Være hadde det seriøst blitt kjedelig til slutt. Derfor man gjør noen få inngrep får å få den til å ikke være som alle andre sin. Trodde liksom det var litt av poenget med dette også at man kan stille ut bilen sin uten å være klin lik 10 nabo biler nedover eneste skiller er felgene. Blir for dumt spør du meg.

 

Ja, med fare for at du skal tro at denne klubben bare består av kritiske folk, så gjør den ikke det altså! Det var ikke slik jeg mente mitt spørsmål, jeg bare lurte på hvorfor du kaller en Mercedes for ikke noe superstjerne. Når det faktisk er en superstjerne. Det er jo den største stjerna. Er jo bare Maybach som er over  :D Det hadde sett bedre ut om det sto Superstar ;-)

 

La han nå få ha bilen slik som han vil. Vi har forskjellig smak alle sammen

 

Absolutt!

Link to comment
Share on other sites

Guest No Superstar

Ja ser den med at det er mange som lurer på hvorfor det ikke står det istedenfor. Ser den. Men får meg så er å skrive Superstar får klysete får meg. Jeg er ikke ute etter å tro at bilen min er den beste og fineste i hele verden. Får det er den ikke. Men det er den første bilen jeg noen gang har betalt mer en 18.000 kr får som er det nest dyreste bilen jeg har kjøpt i mitt liv. Poenget mitt med skriften er på en måte 2 forskjellige grunner. Det første er at jeg er ingen, en vanlig person som står opp 05.30 og er hjemme fra jobb 16.00 får å få hjulet til å gå rundt. Altså ingen spesiell. Det andre er at jeg vill ikke fremheve med skrift at dette er verdens fineste, beste, feteste og kuleste bilen i mine øyne, er ikke meg å skryte og derfor står det No Superstar som en skjult ironi istedenfor. Det er ikke nødvendigvis det bilen heter men kanskje en reklame fra meg.

 

Hoved grunnen min får at jeg meldte meg inn i denne klubben var kun fordi jeg vill Være med på treffet i Gol og se hva salgs andre eventer som skjer rundt. Men jeg traff på en veldig koselig kar som kjøpte en lykt fra en tidligere bil jeg hadde som så at han var medlem her og likte å se byggene til folk og lese historiene dems. Og jeg fortalte han at jeg hadde Mercedes inne på follering og at jeg skulle få den dagen etterpå. Han ville at jeg skulle skrive en liten artikkel og fortelle litt og vise bilder når bilen var ferdig.

 

Hadde jeg vist at det skulle være så mange udregelige mennesker her inne med sine j**** frekke komentar hadde jeg aldri så mye som giddet å betale medlemskapet.

Så skal jeg ikke sitte her og mene at det kun er dritt fra folk får det er det ikke. Setter virkelig pris på dem som kan skrive en komentar på en human måte.

Men enkelte her virker som dem tar med seg face viruset inn her med drama komentarer.

Link to comment
Share on other sites

Guest No Superstar

Ja er helt enig der. Veldig lett det der. Men jeg setter kjempe pris på dem andre som har skrevet positive ting. Ja seff noen syntes bilen er kul men de mener at teksten ikke skal Være der. Jeg har ikke noe imot det takler selvfølgelig at alle kan ikke like alt. Men andre kan jo komme med helt syke barnslige greier. Hadde det ikke vært får at man kan se alder på enkelte sin profil ville man tro dem var 14 år.

 

Ikke noe stress med å svare :)  svarer selvfølgelig og vill gjerne kunne ha en normal samtale med folk,  men jeg kan tenne litt på hvordan spørsmålene blir spurt :P

Link to comment
Share on other sites

Internett er skummelt sånn sett, man snakker til folk som har en dårlig dag uten å kunne velge det bort. Mange ironiske kommentarer blir lett negative om man leser med negativt fortegn, men de er kanskje bare litt humoristiske om man leser med annen innstilling selv.

 

Jeg har ikke sett noen frekke kommentarer i denne tråden enda, men ser jo at en del skriver ærlig. Det er selvsagt kjipt å lese kritikk når man er superfornøyd selv, men det er jo risikoen man tar når man lager tråd.

 

Det positive her er jo at det utvilsomt er en bil som engasjerer. Det gjør ikke orginalpolitiets dønn strøkne e200 sedan med lav km.... :)

Link to comment
Share on other sites

Er man hårsår har man ikke noe på forum eller i kommentarfelt å gjøre. Det er lett å misforstå hverandre, og ikke minst er det mange som er sinnsyk tøffe i trynet men er noen pysete enstøinger ala fjordmann.

Har lest igjennom tråden og kommentarene var ikke veldig negative. Det er mange som anser S klasse for å være det ypperste av klassisk eleganse, og da ser det rart ut med svær tekst på tvers av hele bilen.

 

Hva gjelder bilen - elsker S klasse. Alt var veldig tøft utenom skriften. Blir litt for stort. Burde vært en annen font og mye mindre. Kanskje bare en liten tekst på forskjermene eller på bagasjelokket.

 

Link to comment
Share on other sites

Er helt enig i at skriften ødela for mye, både den store på siden og de små rundt om. Men det er jo bare min mening, og som eier selv sier så er det jo han som bestemmer. En bil er jo liksom en del av personligheten din om du er entusiast, og det bør alle respektere, selv om man synes det ser dumt/ødeleggende ut :)

 

Har du LED DRL på fangeren foran?

 

Utrolig imponerende bil og motor! Gratulerer. Kommer det bilder av interiøret? Kommer du til å foliere/stickerbombe treverket i bilen?

Link to comment
Share on other sites

Guest No Superstar

Kan gått ta bilder innvending. Men der skal det ikke skje noe. Syntes den er fin som den er inne :) eneste jeg skal er å spytte 6000kr på å installere kjøleskap bak i midt armen :)

 

Ja er LED foran :) må bare fikse en motstander til lysene, står bare å blinker nå :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...