Jump to content

w124 300DT - Low and fast


mikke92

Recommended Posts

helt sjukt nydelig ! hva er et på felgene forresten ?:)

hvordan tror du det blir å kjøpe yellowspeed og sette på vogn ? bare bruke fjøra, og ikke demperen ? har nivåreg :)

 

Mange takk :D mener et var 35 forran med spacers og 40 bak. Hmmm det kan jo tenkes at det hadde funka bra :) blir dyrt bare for og bruke fjørene da:P eller så må du bygge om bak så hele settet passer :)

Blir da bruken alt utenom demperne bak da ?:) Så er jo fristende ;)

Link to comment
Share on other sites

helt sjukt nydelig ! hva er et på felgene forresten ?:)

hvordan tror du det blir å kjøpe yellowspeed og sette på vogn ? bare bruke fjøra, og ikke demperen ? har nivåreg :)

 

Mange takk :D mener et var 35 forran med spacers og 40 bak. Hmmm det kan jo tenkes at det hadde funka bra :) blir dyrt bare for og bruke fjørene da:P eller så må du bygge om bak så hele settet passer :)

Blir da bruken alt utenom demperne bak da ?:) Så er jo fristende ;)

 

ja er jo sant det :) Kjør på sier jeg :D

Link to comment
Share on other sites

blir dette STIVT ? og er du fornøyd med alt da ?:)

 

Jeg er veldig fornøyd! Du kan jo justere stivheten både forran og bak på dette settet :) jeg har ikke på stiveste nå heller, men er veldig fornøyd! Du får også justerbart camber forran :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Har du litt info om hvordan du gjorde 722.6 i 124 ?  :D

 

Styreenhet/elektriske fra en i danmark som lager spesielt til den kassa. Samt du må ha gearspaken (den som viser 1-2-3-4). Så tar du med converter, startkrans fra den bilen du henter kassa fra :) Min er fra 300DT w210:) Kassa passer rett på w124 motor:) litt småfiks med staget til giringa, men dette funker bra :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...