Jump to content

98 mb e200

Guest Thomas Naug

Recommended Posts

Guest Thomas Naug
Posted

Heisann tenkte på å kjøpe meg en e200 98mod som kun er gått 75000km.

er det noe spesielt jeg må passe på (se etter) på denne mod...

Posted

Her er det sikkert mange som har mye fornuftig å komme med. Det beste jeg kan foreslå er at du sjekker at rust i dører og bakluke er utbedret på den, da det begynner å bli vanskelig å få ordnet det på 98-modeller uten å betale noe.

Guest thomas naug
Posted

ok! noen flere forslag?

Posted

Jeg vil bare utvide rustsøket til Frode. Titt under bilen, travers foran, hjulbuer og hjulhus.

Ellers er dette en svært god motor som er slitesterk. Mange mener den er litt svak til denne bilen, men jeg synes den fungerer helt greit.

Posted

Jeg ville i tillegg til nevnte steder sjekke taket, når bakluken er åpen kan man frem til 2000mod "se" innover inne i taket. (Stasjonsvogn)

Jeg hadde en 230 97 mod, på denne var det rust i underlisten på toppen av alle fire dører, skjermer foran, under panser, og tak på nevnte sted.

Jeg hadde ikke rust på bakdør

Posted

Som på alle biler må man undersøke grundig ved kjøp av ny bil, dersom du ikke er spesielt bilkyndig kan det være lurt å få noen med mer kunnskap om bilen til å besiktigeden.

Som mange har nevnt her er det tiløp til rustangrep på disse bielne men alt dekkes innen for 8 års utvidet garanti av Mercedes.

Du bør sjekke bilen ellers generelt grundig både med hensyn til hjuloppheng, motor, gorkasse, og alle slike ting.

å kjøpe bil er en for de fleste stor investering og dermed bør man værne seg mot de største fallgruvene.

Guest Thomas Naug
Posted

Nå har jeg fått meg NY (gammel) bil :D

Bilen har vært kjørt av en gammel dame og har kun gått 74834.

Stått  inne så det var ikke rust på den, men det var noen små bulker som må rettes ut :x

Posted

Stått  inne så det var ikke rust på den, men det var noen små bulker som må rettes ut :x

Gratulerer med ny bil 8)

Har du noen bilder?

Guest Thomas Naug
Posted

Takk Takk :D Skal prøve å ta noen bilder etter på  :)

Posted

Er det lov å spørre hva du må gi for sånt for tiden? Er sannsynligvis utrolig mye bil for pengene dette :D

Guest Thomas Naug
Posted

Er det lov å spørre hva du må gi for sånt for tiden? Er sannsynligvis utrolig mye bil for pengene dette.

Ga 125.000 for den. :lol:

Prøvde å legge inn bilder, men jeg fikk ikke det til :(

Guest Thomas Naug
Posted

Lurer på hvor mye en stor service koster.

Fikk nemlig et tilbud fra caro her i byen, men det var ikke helt gratis det da(9500kr :o)

Posted

BOS på Gardemoen er/var billigere and BOS og Aut MB verksteder div steder i Oslo.

Juli 2005 kostet B service i Arvika 4500SEK  med div pærer vindusvisker +++(Biltjenst)

Holder du deg under 6000NOK svipper du innom Tollen og får igjen svensk moms og slipper norsk.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...